Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری گفت: بازار اجاره در نیمه دوم سال آرام است و در حال حاضر تعداد فایل‌های اجاره به گونه‌ای زیاد است که مالکان حاضر به ارائه تخفیف برای اجاره رفتن ملک خود هستند.

خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: خسروی در رابطه با وضعیت بازار مسکن گفت: بازار اجاره درحال حاضر با کمبود متقاضی مواجه است و بررسی‌های کف بازار نشان می‌دهد که بسیاری از مالکان واحد‌های خود را برای اجاره گذاشتند، اما این بازار متقاضی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشوری بازار اجاره در نیمه دوم سال آرام و تعداد فایل‌های اجاره زیاد است و به دلیل آنکه قدرت اجاره و خرید متقاضی کاهش یافته بسیاری از مالکان برای سریع اجاره رفتن ملک تخفیف می‌دهند.

در نیمه دوم سال بازار مسکن در مقایسه با تابستان از رکود بیشتری برخوردار است. همین امر خود باعث می‌شود که نرخ‌های اجاره در مقایسه با تابستان کمتر شود به طوری که در سال‌های گذشته با کاهش ۲۰ درصدی قیمت‌های اجاره مواجه بودیم.

به گفته برخی از مستاجران در ماه‌های گذشته تعداد فایل‌های مسکونی برای اجاره بها در برخی از مناطق تهران کاهش یافته که همین باعث نگرانی بسیاری از مستاجران شده بود.

بیشتر بخوانید: رکوردی جدید در هزینه وام مسکن؛ اوراق مسکن از ۱۲۵ هزار تومان گذشت

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: مسکن بازار مسکن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسکن بازار مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، طرح نهضت ملی مسکن بروجرد با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در سه فاز در حال احداث است و تاکنون اجرای طرح‌ها در سه فاز شروع شده که فاز یک در قالب ۲۴۰ واحدی با ۷۵ درصد پیشرفت تا ۲ ماه آینده تکمیل می‌شود.

خاکبرداری فاز ۲ طرح سه هزار واحدی تاکنون انجام شده و یک هزار و ۵۹۲ واحد پروانه ساخت اخذ شده و در حال تجهیز کارگاه است.

فاز سوم در قالب طرح سه هزار و ۵۰۰ واحدی تعاونی‌های تاکسیرانی و فضای سبز در حال عملیات خاکبرداری و آماده‌سازی است.

هفت هزار و ۸۴۶ متقاضی واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان هستند که سه هزار و ۲۰۰ متقاضی تاکنون مرحله اول پول را واریز کرده‌اند.

در اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۲۹ هزار و ۷۸۵ متقاضی فاقد مسکن ثبت نام کردند.

مجری فاز اول طرح نهضت ملی مسکن ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) است که در هفت طبقه با پیلوت ساخته خواهد شد.

واحد‌های نهضت ملی مسکن در بروجرد هر بلوک دارای ۲۴ واحد ۸۵ متر مربعی هستند.

بروجرد با حدود ۴۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پرجمعیت استان لرستان بعد از خرم آباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار لرستان از روند ساخت مسکن ملی بروجرد
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • پیام مشخص از بازار مسکن؛ جمعیت خانه‌ندار‌ها چه می‌گوید؟
  • جمعیت خانه‌ندار‌ها
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن