Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - آرش خسروانی با بیان اینکه این مقدار شیر برای تأمین امنیت غذایی و سلامت جامعه و در ۹ ماهه امسال تولید شد، گفت: این شهرستان دارای یک مرکز جمع آوری شیر است.

او گفت: ۱۰ واحد صنعتی شیری با ظرفیت ۱۰۰۰ راس و ۷۵ واحد گاوداری سنتی شیری با ظرفیت ۲۰۰۰ راس در این شهرستان فعالیت دارند که روزانه ۱۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ تن شیر خام را تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند و در مجموع موجب اشتغالزایی ۳۳ نفر در واحد‌های صنعتی و ۱۵۰ نفر در واحد‌های روستایی شده است.

خسروانی گفت: شیر لبنیات پرفایده و مفیدی است و خواص بسیار زیادی از جمله، کاهش اسیدیته بدن، از بین رفتن سموم بدن، کاهش خطر بیماری قلبی، افزایش ویتامین ها، تقویت استخوان ها، سلامت چشم، تأمین انرژی بدن و تأمین کلسیم بدن را دارد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولید شیرخام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: برای اجرای این طرح چهار کیلومتر شبکه آبرسانی، هزار و ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز و نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور اجرا شد.
کریمی افزود: برای اجرای این طرح ۵ میلیارد تومان هزینه شد.
روستای کهن دژ از توابع بخش ناغان شهرستان کیار در حدود صد کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • کارگران رکن تولید هستند
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • سهمیه مازندران در مسکن ملی ۱۶۴ واحد است
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • دسترسی اقتصادی شرط اجرایی شدن سند ملی امنیت غذا