Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت داریم و درصددیم برای ۱۰ میلیون نفر، سال آینده سهام عدالت برقرار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره دلیل عدم وجود سهام عدالت در پیش نویس لایحه بودجه، گفت: سهام عدالت قانون جداگانه خودش را دارد و بودجه معمولا برای امور جاری کشور مثل دخل و خرج دولت و پروژه‌های عمرانی تنظیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

مرحبا با تاکید بر جدایی سهام عدالت از بودجه، از رایزنی در مجلس برای برقراری سهام عدالت برای جاماندگان آن خبر داد.     علی اکبر حیدری سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت گفته احتمالا نیازی به تعیین منابعی برای این موضوع در بودجه نباشد، زیرا منابع قابل توجهی از سهام عدالت در سال های گذشته کسر شده و در قالب سهام بازگشت شده به دولت موجود است و اگر همان سهام در قالب انتقال سیستمی انجام شود، می توان از آن برای جاماندگان استفاده کرد.   سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید بر اساس آمار، ۲۰ میلیون جامانده سهام عدالت داریم و درصددیم برای ۱۰ میلیون نفر منابع را در نظر بگیریم و برای سال آینده سهام عدالت آن‌ها برقرار شود.   دولت دوازدهم در حالی به کار خود پایان داد که اعلام شد پرونده ثبت نام سهام عدالت بسته شده است و امکان اینکه مشمول جدیدی پذیرفته شود وجود ندارد.   «تلاش می‌کنیم از طریق منابع پایدار حق پایمال شده جاماندگان سهام عدالت را استیفا کنیم» مرحبا این جمله را می‌گوید.    نیکزاد نائب رئیس مجلس نیز با بیان اینکه هر چند اصل هدفمندی یارانه ها و مستقل شدن بودجه از نفت و... درست بود، اما کارنامه موفقی در اجرا نداشتیم، گفته باید جاماندگان سهام عدالت تعیین تکلیف شوند و همچنین برای سهام عدالت ارزش افزوده ایجاد کنیم. مجلس آماده همکاری در این زمینه است.   سخنگوی کانون شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت  همچنین گفته که پرداخت سهام عدالت به جاماندگان در برنامه دولت جدید هست و ما هم پیگیر این موضوع هستیم که این ماجرا زودتر تعیین تکلیف شود.     انتهای پیام   منبع: باشگاه خبرنگاران جوان  

منبع: دانا

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، ابوالفضل رفیعی، امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت- در جلسه هماهنگی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتخابات استان زنجان در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) به دور دوم کشیده شده است.

وی با بیان اینکه انتخابات در این دو حوزه به صورت نیمه‌الکترونیکی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: متولدان بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر هستند، گفت: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رأی داده‌اند، شرکت کنند، اما افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده‌اند می‌توانند در هر یک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رأی دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: رأی‌دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رأی، نسبت به رأی‌گیری اقدام کنند.

رفیعی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر برای برگزاری این انتخابات در بخش‌های مختلف آماده شده‌اند، افزود: با برگزاری دو مرحله رزمایش، آمادگی ویژه دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزان آمادگی عوامل سنجیده شد.

کد خبر 751824

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار عامل اجرایی برگزاری انتخابات دور دوم را عهده‌دار هستند
  • رئیس فراکسیون کارگری مجلس: درخواست ابطال مصوبه دستمزد کارگران به دیوان عدالت اداری داده شده
  • حقوق و مزایای کارکنان و بازنشستگان تعیین تکلیف شد /ضوابط اجرایی قانون بودجه سال جاری ابلاغ شد
  • افزایش ۵ برابری بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران در دوره ششم مدیریت شهری
  • کارگران درخواست ابطال افزایش ۳۵ درصدی حقوق را به دیوان عدالت اداری داده اند
  • شورای شهر قم برای سفر رئیسی به این شهر، بودجه تصویب نکرد
  • ویدئو نوشت| کویت؛ جامانده از «جاده توسعه»
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند