Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده مه در استان خوزستان اظهار کرد: صبح امروز دید افقی در بستان به صفر رسید.

وی افزود: در این مدت دید افقی در ایستگاه‌های اهواز، دزفول، رامهرمز، گتوند، شوش و هندیجان به ۵۰ متر کاهش یافت.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: دید افقی در امیدیه و شوشتر نیز به ۱۰۰ متر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری فارس، باتوجه به غالب بودن پدیده مه در خوزستان، پلیس راهور استان نسبت به رانندگی ایمن هشدار در جاده‌ها هشدار صادر کرده است.

بر اثر مه آلود شدن هوا در روزهای اخیر، تصادفات متعددی در جاده‌های خوزستان اتفاق افتاد که مهم‌ترین آن‌ها تصادف زنجیره‌ای محور بهبهان رامهرمز با برخورد ۵۹ خودرو و مصدوم شدن ۴۲ تن و جان باختن پنج نفر بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مه آلودگی دید افقی بستان دید افقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد

سرهنگ نایب زاده گفت: با هدف اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان بستان آباد حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودرو‌های عبوری در محل عوارضی بستان آباد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی بستان آباد افزود: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل بعدی تحویل مراجع قضایی شد.

نایب زاده با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد  از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • قیمت جانشین کلوپ معلوم شد!‏
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد