Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلندقامتان تیم تیروژ حیات کردستان امروز در سومین بازی خود از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور توانستند تیم مهام تهران را شکست دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ تیم‌های تیروژ حیات کردستان و مهام تهران شامگاه شنبه در سالن آزادی سنندج به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کردستان موفق شد با نتیجه ۸۳ به ۷۴ پیروز میدان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کوارتر اول، تیم کردستان به صورت نسبی تیم برتر میدان بود اما در نهایت این تیم مهام تهران بود که در پایان، کوارتر را با نتیجه ۲۳ به ۲۱ به نفع خود به پایان رساند.

در کوارتر دوم، تیم مهام با چندین پرتاب سه امتیازی اختلاف امتیازی خود را با تیم تیروژ حیات بیشتر کرد و علیرغم تلاش کردستان برای جبران امتیازهای از دست رفته باز هم این تیم مهام بود که با امتیاز ۴۴ به ۳۴ برتری را از آن خود کرد و ۲ تیم به استراحت بین دو نیمه رفتند.

در کوارتر سوم تیم تیروژ حیات توانست امتیازهای از دست رفته خود را جبران کند و با پیشی گرفتن از تیم میهمان خود مهام، با نتیجه ۶۰ به ۵۹ این کوارتر را به پایان رساند.

در کوارتر چهارم باز هم تیروژ حیات کردستان تیم برتر میدان بود و در نهایت این بازی را با نتیجه ۸۳ به ۷۴ به نفع خود به پایان رساند.

تیم تیروژ حیات کردستان در آخرین بازی خود از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال کشور از ساعت ۱۷ روز یکشنبه در سالن آزادی سنندج به مصاف تیم خانه بسکتبال خرم آباد می رود.

سهند ساعدپناه، کیان اکرمی، سینا علی زاده، بهیاد رحیمی، سهند خادم نامداری، دیلان حیدری، هیمن احمدی، ارکیا هدایت نسب، ارشاد وکیلی، زرتشت جابری، آلان صدقی و حمید شریفی بازیکنان تیم تیروژ حیات کردستان را به سرمربیگری رامین احمدیان تشکیل می دهند.

تیم تیروژ حیات کردستان در گروه (A) رقابت ها با تیم‌های مهام تهران، خانه بسکتبال کرمانشاه، خانه بسکتبال خرم آباد و خانه بسکتبال اسدآباد همدان هم گروه است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی بسکتبال رقابت همدان کردستان خانه بسکتبال مهام تهران تیم مهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این دیدار در سالن شادروان علی حمیدی برگزار شدو شاگردان پیمان ولی پور علی رغم اینکه نیمه اول را به حریف واگذار کردند، اما با تلاش فراوان و تشویق‌های بی امان تماشاگران، امتیاز‌های عقب افتاده را جبران کردند و توانستند در کوارتر سوم بازی را به تساوی بکشاند و در کوارتر چهارم کار را یک‌سره کنند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۶۵ بر ۵۴ به نفع فرش مشهد به پایان رسید.

جوانان فرش مشهد پنجشنبه آز ساعت ١٧ در سالن حمیدی رودر روی کاله قرار خواهند گرفت

دیگر خبرها

  • پایان مرحله اول واکسیناسیون اتباع خارجی در کردستان
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • آلونسو: هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • عشق در قلمرو حیات وحش؛ وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)