Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مراغه‌چیان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی نیم فصل را به همه هواداران تبریک می‌گویم؛ این نتایج و رکورد‌هایی که بدست آمد از روی همت بازیکنان و کادرفنی بود.

وی افزود: مقابل نفت مسجد سلیمان بازی خوبی را از استقلال ندیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه نفت، سرمربی و چند بازیکن خود را در اختیار نداشت می‌توانستند بهتر بازی کنند، اما نباید از فاجعه بودن کیفیت زمین چمن بگذریم؛ زیرا در این چمن هیچوقت نمی‌توان تاکتیکی پیاده کرد. به هرحال خوشحالیم بازی را بردیم و هواداران خوشحال شدند. در دور برگشت بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و باید کادرفنی استقلال تمام ایرادات را برطرف کنند.

*راز موفقیت استقلال آرامشی است که آجورلو به تیم آورد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص کیفیت فنی استقلال در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر تصریح کرد: استقلال همواره از ابتدای فصل در گلزنی مشکل داشته و می‌توان این مشکل را به خاطر نبود یک بازیساز حرفه‌ای قلمداد کرد. شوت‌زن کم داریم و شوت از راه دور خیلی کم می‌بینیم. بار‌ها دیده‌ایم که شوت‌های از راه دور چطور تاثیر می‌گذارند.

وی در این رابطه افزود: مدیریت آجورلو واقعاً در کسب این نتایج موثر بوده؛ زیرا آرامش را به اردوگاه آبی‌پوشان برگرداند. زمانی بود استقلالی‌ها انواع و اقسام حواشی را داشتند؛ از جمله مشکلات غذا، زمین تمرین و … که باعث می‌شد انگیزه بازیکنان از بین برود. راز موفقیت استقلال آرامشی است که آجورلو به تیم آورد و باعث شد تیم نتایج خوب بگیرد.

مراغه‌چیان در رابطه با تقویت استقلال در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: یک دفاع دیگر باید جذب کنند تا در کنار یزدانی زوج خوبی تشکیل بدهند. اگر بخواهند بازیکن خارجی جذب کنند باید یک بازیکن خوب بیاورند نمونه آن یامگا که یکی از تاثیرگذارترین بازیکن‌های استقلال شد.

*باید پیروزی مقابل پیکان در لیگ را فراموش کنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره بازی این هفته استقلال مقابل پیکان در جام حذفی خاطرنشان کرد: این بازی اصلاً قابل پیش‌بینی نیست. همیشه گفته‌اند که جام حذفی جام شگفتی‌هاست و استقلال نباید به برد مقابل این تیم در لیگ فکر کند و باید آنرا فراموش کنند چون می‌تواند چالشی جدی برای آبی‌پوشان باشد.

مراغه‌چیان در پایان خاطرنشان کرد: با احترام به تیم پیکان، استقلال اگر با ترکیب اصلی خود وارد زمین شود مطمئناً پیروز این میدان خواهند بود. قهرمانی در جام حذفی هم دور از انتظار نیست. می‌توانستیم این فصل با حضور در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی را کسب کنیم، اما حذف ما از این تورنمنت بسیار ناراحت کننده بود. می‌توان گفت تاوان دروغگویی مدیران را هواداران دادند. باید مسببان این فاجعه را معرفی و آن‌ها را مجازات کنند. بیشتر بخوانید: پیروزی پرگل استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان؛ آبی‌پوشان قهرمان نیم فصل شدند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال مراغه چیان مراغه چیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد

سرمربی پیشن تیم فوتبال سپاهان می‌گوید که عملکرد مدافعان پرسپولیس در بازی‌های اخیر به گونه‌ای بوده که به طلایی‌پوشان شباهت زیادی پیدا کرده است. - اخبار ورزشی -

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تقابل پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از برگزاری جام حذفی، 2 تیم از نظر روحی شرایط متفاوتی دارند. پرسپولیس نتوانست مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی برنده شود و حذف شد اما سپاهان یک مرحله بالاتر رفت. بنابراین از نظر روحی کمی تفاوت وجود دارد. ضمن اینکه ترکیب سهمیه‌های ایران در چینش جدید لیگ قهرمانان آسیا هم تأثیرگذار است. 2 تیم قهرمان و نایب قهرمان لیگ مستقیماً به لیگ نخبگان آسیا می‌روند و قهرمان جام حذفی باید در پلی آف این سطح بازی کند.

وی افزود: در حال حاضر اختلاف امتیاز سپاهان و پرسپولیس 7 امتیاز است. سپاهان و پرسپولیس نمی‌خواهند در این مسابقه بازنده باشند؛ ولی اگر شاگردان مورایس بازنده باشند، عملاً و رسماً لیگ را با اختلاف 10 امتیاز از دست خواهند داد. بنابراین این بازی، نبرد بسیار حساسی است.

سرمربی پیشین سپاهان با پیش‌بینی از روند فنی دو تیم، تصریح کرد: دو تیم از نظر سبک بازی تفاوت دارند. سپاهان علاقه‌مند است که با سرعت به یک سوم دفاعی تیم حریف برسد و با ارسال بلند یا پاس عمقی گلزنی کند اما پرسپولیس  با طمأنینه و صبورانه کارش را دنبال و تلاش می‌کند بازی مالکانه خود را به رقیب تحمیل کند. هر دو تیم با توجه به سبک بازی برای گلزنی مقابل هم کار سختی در پیش دارند. اگر مدافعان سپاهان در بخش دفاعی تجمع کنند، کار پرسپولیس سخت می‌شود. از طرف دیگر اگر سرخپوشان کناره‌ها به ویژه سمت راست سپاهان (سمتی که رضاییان در آن حضور دارد) را مهار کنند و برای آن برنامه داشته باشند، آن وقت کار برای تیم میهمان در این مسابقه آسان نخواهد بود.

چرخابی با اشاره به مشکلات بخش دفاعی سپاهان و پرسپولیس عنوان کرد: سپاهان در بازی‌های مختلف در بخش دفاعی دچار مشکل بود، جالب اینکه به تازگی چنین مشکلاتی در خط دفاعی پرسپولیس هم دیده شده است. آنها در بازی مقابل آلومینیوم با گل‌هایی که دریافت کردند نشان دادند تمرکز لازم را ندارند. به هرحال  جدال بهترین خط دفاع و حمله لیگ احتمالاً زیباست و باید دید در زمین چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه