Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دو عضو هیات مدیره باشگاه نفت آبادان امروز برای راضی کردن بازیکنان این تیم جهت سفر به خرم‌آباد و برگزاری دیدار با خیبر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در هتل المپیک تهران شرکت کرده و اعلام کردند به زودی بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود این اتفاق، بازیکنان نفت به اعضای هیات مدیره اعلام کردند طبق تعهدات باشگاه تا پایان نیم‌ فصل باید حدود ۶۰ درصد مطالبات‌شان پرداخت می‌شد اما آنها تاکنون یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند و با توجه به مشکلات‌شان، برای دیدار با خیبر به خرم‌آباد نمی‌روند. آنها همچنین به کشاورزی و محمدی گفته‌اند در دیدار با هوادار هم طبق درخواست منصوریان و کادرفنی شرکت کرده‌اند.

نکته اینجا است که سرمربی نفت هم از این تصمیم شاگردانش حمایت و اعلام کرده با توجه به شرایط سختی که از ابتدای فصل برای بازیکنان نفت وجود داشته با نظر آنها موافقت می کند. 

این در شرایطی که است برای کاروان تیم نفت حدود ساعت ۱۲ امروز بلیت گرفته شده است.

در آئین‌نامه برگزاری رقابت‌های جام حذفی  آمده در صورت انصراف تیم لیگ برتری از حضور در بازی‌های این جام، این تیم ضمن محرومیت یک ساله، ۴۰۰ میلیون تومان هم جریمه خواهد شد.

طبق برنامه دیدار خیبر و نفت آبادان قرار است از ساعت ۱۴ فردا در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند

آفتاب‌‌نیوز :

بار‌ها اتفاق افتاده بود که هواداران پرسپولیس به تشویق بازیکنان تیم حریف که زمانی در تیم محبوب‌شان بازی می‌کردند یا احتمال پیوستن آن‌ها به پرسپولیس وجود داشت اقدام کرده بودند.

این اتفاق سال‌ها در فوتبال ایران رخ می‌داد، اما به نظر می‌رسد در مورد هواداران پرسپولیس اوضاع کاملا فرق کرده و آن‌ها در بازی حساس با سپاهان فقط به تشویق تیم و بازیکنان خودشان مشغول بودند.

در سپاهان و پرسپولیس هرساله بازیکنانی هستند که سابقه بازی در دو تیم را داشته باشند و انتقال میان سپاهان و پرسپولیس در فصل‌های اخیر پر سر و صدا بوده است.

در بازی روز گذشته که پیروزی پرسپولیس حکم صدرنشینی آن‌ها را امضا می‌کرد سرخ‌ها با سه بازیکن سابق خود یعنی فرشاد احمدزاده، رامین رضاییان و شهریار مغانلو رو به رو شدند که در این میان حساسیت‌ها روی رامین بسیار زیاد بود و در ورزشگاهی که بار‌ها مورد تشویق قرار گرفته بود، جوی متفاوت و بر علیه خودش را تجربه کرد.

پرسپولیسی‌های سابق نیز با تمام توان در آزادی بازی کردند و اجازه ندادند که سرخ‌ها با پیروزی به قهرمانی نزدیک بشوند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • مصاف خیبر خرم آباد با فجر سپاسی فردا در شیراز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد