Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و فدراسیون فوتبال منعقد شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، در راستای ایجاد فضای همکاری مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و فناوری، تفاهم‌نامه همکاری مشترک توسط علی شریف‌نژاد، رئیس پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی و حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال با حضور محمد شریعت زاده معاون فناوری، حسین زارعیان معاون فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه و علیرضا امامی‌فر رئیس مرکز ملی فوتبال به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی مشترک در تمام زمینه‌های تربیت‌بدنی و علوم ورزشی مرتبط با وظایف پژوهشگاه و فدراسیون فوتبال با استفاده از ظرفیت‌ها و توانایی‌های طرفین از اهداف این تفاهم‌نامه است.

ازجمله مهم‌ترین مفاد این تفاهم‌نامه در بخش همکاری‌های پژوهشی می‌توان به: اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و پژوهشی موردنیاز فدراسیون فوتبال توسط پژوهشگاه، ایجاد بانک اطلاعاتی در کمیته‌های فدراسیون فوتبال، پزشکی، آموزش جهت استفاده مربیان در تمام تیم‌های ملی به‌صورت مجزا، ایجاد شرایط برای فرصت‌های مطالعاتی و پژوهشی ورزشکاران و دانشجویان در فدراسیون فوتبال، اجرای طرح‌ها، موضوعات پایان‌نامه و رساله پیشنهادی از سوی فدراسیون در کل کشور، راه‌اندازی، جمع‌آوری و ثبت اطلاعات مختلف شناسنامه‌ای، عملکردی، آسیب‌شناسی، روانی و... کلیه بازیکنان رده‌های مختلف تیم ملی در قالب یک طرح پژوهشی کلان و یک نرم‌افزار جامع، ارائه گزارش تحلیلی و آسیب شناسانه از مطالعات انجام‌شده در حوزه فوتبال و ترسیم رویکرد‌های آتی در پژوهش فوتبال، استفاده از محققین و متخصصین فعال پژوهشگاه در راستای فعال کردن تحقیق و توسعه در فدراسیون فوتبال، استفاده از سایر امکانات تحقیقاتی برای فدراسیون شامل آزمایشگاهی و کارگاهی بر اساس ضوابط توسط پژوهشگاه، معرفی نیاز‌های فناورانه فدراسیون به پژوهشگاه برای تولید داخل، همانند پرچم ویبره، سیستم ارتباط رادیویی داوران فوتبال و غیره، ایجاد شرایط لازم به‌منظور انجام پروژه‌های مشترک تحقیقاتی بر اساس نیاز‌های فدراسیون، تلاش به‌منظور تأمین نیاز‌های پژوهشی در حیطه ورزش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اشاره کرد.

برگزاری نشست‌های علمی - تحلیلی و تخصصی سالیانه میان مسئولین پژوهشگاه تربیت‌بدنی و فدراسیون فوتبال باهدف بررسی و تبادل‌نظر علمی و کارشناسانه، پیرامون مسائل و مشکلات موجود، چشم‌اندازها، راهکار‌ها و ارتقای توانمندی‌های مدیران و کارشناسان، مشارکت پژوهشگاه در سمت دهی طرح‌های پژوهشی و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها به‌سوی عناوین پژوهشی موردنیاز فدراسیون، همکاری در خصوص تألیف، ترجمه و انتشار کتب و نشریات علمی و کاربردی موردنیاز فدراسیون، استفاده از بانک‌های اطلاعاتی و تبادل تجربه بین پژوهشگاه و فدراسیون، مشارکت در طراحی و ساخت وسایل و تجهیزات ورزشی موردنیاز، در اختیار گذاشتن اماکن و تأسیسات ورزشی و خدماتی، کتابخانه، آزمایشگاه‌ها و وسایل تخصصی از سوی طرفین برای اجرای همایش‌ها، دوره ها، نشست‌ها و فعالیت‌های پژوهشی دو دستگاه، همکاری در راه‌اندازی و پشتیبانی کمیته پژوهش در فدراسیون، کمک به طراحی، جمع‌آوری بانک اطلاعاتی تاریخ شفاهی فوتبال؛ آرشیو فیلم‌های ورزشی مرتبط با فوتبال و تهیه پادکست‌های تخصصی با همکاری فدراسیون فوتبال از دیگر موارد موردتوافق دو طرف در بخش فعالیت‌های مشترک را تشکیل می‌دهد.

در حاشیه این نشست خانه فوتسال و مجموعه تمرینی PEC، توسط دکتر شریف علی شریف نژاد رئیس پژوهشگاه و معاونان وی مورد بازدید قرار گرفت و توضیحات لازم در زمینه فعالیت‌های این مراکز توسط مسئولان مربوطه ارائه شد.

بیشتر بخوانید: برگزاری نشست تخصصی هم‌اندیشی تولیدکنندگان صنایع ورزش با تصمیم‌سازان اقتصاد، صنعت و ورزش کشور

انتهای پیام/

برچسب ها: پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی فدراسیون فوتبال علی شریف‌ نژاد حسن کامرانی فر علیرضا امامی فر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی فدراسیون فوتبال علی شریف نژاد حسن کامرانی فر علیرضا امامی فر پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی فدراسیون فوتبال تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم گفت: برای برای اجرایی شدن ۱۰۰درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

علی محمد زنگانه عصر پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دیدار با حسن مسلمی نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، ابراهیم شهبازی رئیس جهاد دانشگاهی استان و معاونین وی اظهار کرد:  جهاد دانشگاهی گلستان علی رغم اینکه یکی از جوان‌ترین نهادهای جهاد دانشگاهی در کشور است در زمینه علمی، پژوهشی و رصد مشکلات و مسائل استان دستاوردهای خوبی داشته است.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این استان علی رغم ظرفیت‌ها و ثروت‌های بزرگ خدادادی جزء استان‌های محروم و کم برخوردار کشور است، گفت: درآمد سرانه مردم گلستان کمتر از متوسط میانگین کشوری بوده و با رشد اقتصادی پنج درصدی در دولت سیزدهم درآمد مردم کمی بهبود یافت ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما به دستاوردهای جهاد دانشگاهی افتخار می‌کنیم، گفت: برای اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور نیز در این دیداربا اشاره به اینکه استان گلستان را در زمینه گیاهان دارویی، دام سبک و سنگین و گردشگری اسب ترکمن مستعد پیشرفت و توسعه دانست و گفت: بنای جهاد دانشگاهی بر رفع مشکلات مردم است.

مسلمی نائینی تصریح کرد: در پارک‌ها می‌توانیم علاوه بر قرار دادن محلی برای پرورش استعداد دانشجویان با آموزش برندسازی محصولات، بازاریابی و تجارب‌سازی دانشجویان را برای کسب درآمد پایدار اماده کنیم.

وی با اشاره به شعار سال و مردمی‌سازی اقتصاد گفت: ما تولیدات علمی بزرگی در جهاد دانشگاهی داریم که باید با مشارکت مردم و استفاده از نقدینگی موجود در جامعه آن را تبدیل به محصول کرده تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی کشور  در این دیدار با اهداء لوح سپاس از دکتر «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان به عنوان استاندار برتر حامی دانش‌بنیان تقدیر کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • تفاهم‌نامه همکاری کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و ۷ کشور خارجی
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث