Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@06:01:29 GMT

علت کاهش وزن رهبر کره شمالی؛ قحطی پنیر سوئیسی!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۲۹۹۰

علت کاهش وزن رهبر کره شمالی؛ قحطی پنیر سوئیسی!

کاهش وزن قابل‌توجه رهبر کره شمالی در ماه‌های اخیر با بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بوده است. روزنامه بریتانیایی "مترو" در مطلبی، کاهش وزن کیم جونگ‌اون را به محدودیت‌های مرزی این کشور در دوران شیوع کرونا و کاهش دسترسی رهبر کره شمالی به غذا‌های موردعلاقه‌اش ربط داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ایندیپندنت، مقام‌های کره شمالی اصرار دارند که کیم جونگ‌اون «به‌خاطر کشور» که درگیر کمبود شدید مواد غذایی است، کمتر می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد که او ترجیح می‌دهد بیشتر شبیه «مردی مردمی» باشد، نه دیکتاتور چاق کشوری که دچار گرسنگی و قحطی است.

اما روزنامه بریتانیایی مترو در گفتگو با دکتر سوجین لیم، استاد دانشگاه سنترال لنکشر و کارشناس مسائل کره شمالی، گمانه‌زنی دیگری مطرح کرده و کاهش وزن رهبر کره شمالی را ناشی از قطع دسترسی او به غذا‌های موردعلاقه‌اش هم‌زمان با محدودیت‌های مرزی شدید برای جلوگیری از شیوع کووید ۱۹ دانسته است.

به گزارش مترو، دیکتاتور کره شمالی عاشق پنیر سوییسی است و به‌قدری پرخوری کرده که وزنش به حدود ۱۳۰ کیلوگرم رسیده بود. گفته می‌شود که طرفدار سرسخت مرغ سوخاری، ودکای روسی، کنیاک هنسی و شامپاین است.

دکتر سوجین در این زمینه گفت: «می‌دانیم که او منابع خوبی دارد، از پنیر خوشش می‌آید، مشروب‌خواری قهار است، و به انواع هله‌هوله دسترسی دارد.

اما به‌دلیل اینکه مرز‌ها بسته شده‌اند، راهی که تمام این غذا‌ها را وارد کره شمالی می‌کرد قطع شده است. پس دیگر آن تنوع غذایی سابق را ندارد.»

او در ادامه افزود علاوه بر این، نمی‌توانست آن اندام چاق را حفظ کند، در حالی که مردم کشورش با گرسنگی و قحطی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. به این ترتیب، به مردم نشان می‌دهد که «کنار شما هستم، مثل شما هستم، من هم در رنج و سختی‌ام.»

برخی افراد می‌گویند او پیش‌تر به‌عمد چاق شده بود تا به کیم ایل‌سونگ، پدربزرگش و بنیان‌گذار کره شمالی، شبیه‌تر شود.

به گفته دکتر لیم، ظاهر کیم جونگ‌اون مصرف داخلی و تبلیغاتی دارد، مشابه مسئله بوریس جانسون و مدل مویش.

کره شمالی در مواجهه با بحران کووید، سیاست «صفر مورد ابتلا» را در پیش گرفته و هرچند حتی یک مورد ابتلا به کرونا ثبت نکرده است، تمام شهر‌ها در قرنطینه‌اند و در مرز جنوبی‌اش، قانون «شلیک به محض مشاهده» برقرار است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کره شمالی رهبر کره شمالی رهبر کره شمالی کاهش وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۲۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسکانیوز، در عصری زندگی می‌کنیم که همگان به دنبال راه‌حل‌های فوری و ساده برای دستیابی به اهداف خود هستند، و این نگرش در زمینه‌های پخت‌وپز، درمان و بهداشت نیز قابل مشاهده است. به ادعای برخی، استفاده از چربی‌سوزها می‌تواند ظرف مدت یک هفته به آب کردن چربی‌های شکمی و بهبود تناسب اندام کمک کند. بسیاری از افراد چاق، به ویژه زنان، از نگاه دیگران به خود به عنوان فردی چاق دچار ناراحتی و نگرانی می‌شوند. این چربی‌سوزها به عنوان یک راه حل مؤثر و طبیعی برای کاهش وزن تبلیغ می‌شوند و علاوه بر این، برخی از خواص استثنایی دیگر این محصولات شامل بهبود عملکرد مغز و حافظه، بینایی و شنوایی نیز است.

بر اساس نتایج بسیاری از مطالعات، رابطه‌ مستقیمی میان مصرف بالای کلسیم و بهبود ترکیب بدن وجود دارد. وقتی میزان کلسیم در بدن شما پایین باشد، بدن هورمون‌هایی ترشح می‌کند که به شما امکان استفاده‌ی بهتر از کلسیم موجود را می‌دهد، اما مشکل اینجاست که بدن به سلول‌های چربی نیز علامت می‌دهد به حالت چربی باقی بمانند.

لبنیات از قبیل شیر، پنیر و ماست منبع مناسب کلسیم هستند. کلسیم موجود در لبنیات به شکستن چربی در بدن و حتی جلوگیری از تشکیل آن کمک می‌کند. همیشه به جای لبنیات پرچرب، لبنیات بدون‌ چربی یا کم‌چرب تهیه کنید. اگر روزانه سه وعده لبنیات بخورید و به رژیم غذایی خود پایبند باشید، حتما به راحتی به هدف چربی سوزی سریع شکم و پهلو و کل بدن تان می رسید.

۱۰ ماده غذایی چربی‌سوز که با خوردن آنها به‌آسانی وزن کم می‌کنید

خواص چربی سوزی پنیر پارمیزان

کم‌کالری و پرکلسیم بودن این پنیر هورمون‌های چربی‌سوز بدن را فعال می‌کند. از آنجا که این پنیر بیش از هر ماده‌ی لبنی دیگری پروتئین دارد، با مصرف آن برای مدت بیشتری احساس سیری خواهید کرد. هر روز ۳۰ میلی‌گرم از این پنیر را به سوپ یا سالاد خود اضافه کنید.

کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید کد خبر 847437 برچسب‌ها رژیم غذایی لبنیات - پنیر

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اردن: حماس آتش جنگ غزه را روشن نکرد
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند!
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • آمریکا عامل قحطی و گرسنگی در افغانستان
  • آبراهه‌های چند صدساله خراسان‌شمالی تشنه برف و باران
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • ۲۰ ناهار سبک و فوری برای روز‌های بی‌حوصلگی
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)