Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره سرفصل های طرح تحولی سازمان صداوسیما گفت: محقق شدن تحول در یک دستگاه فرهنگی گسترده و پیچیده به نام صداوسیما مسئله یک شب و یک روز نیست. این باید طی یک فرایند اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویکرد تحولی در صداوسیما در دوره جدید باید در 3 محور اتفاق بیفتد تحول در رویکردها تحول در محتوا و تحول در ساز و کارها.

وی افزود: ما در حال حاضر با آسیب شناسی دقیقی که داریم تلاش می کنیم با استفاده از نظر کارشناسان داخل و خارج سازمان آسیب های فرایندهایی را که منجر به شرایطی شده که از ظرفیت رسانه ملی نشود حداکثر استفاده را کرد، را داریم شناسایی می کنیم. این آسیب ها به تدریج ما را به تحول در رویکرد می رساند و بعد تحول در محتوا. تحول در ساز و کارها و ساختار ها و مناصب را موکول کردیم به تحول در رویکرد و محتوا. یعنی هر ساختار و هر جایگاهی که به این تحول کمک کند باقی خواهد ماند و هر ساختاری که نتواند با این تحول همراهی کند تغییر خواهد کرد.

وی درباره زمان اجرای این طرح تحول نیز گفت: ما مراحل مهمی را پشت سر گذاشتیم و نزدیک چهار ماهی که پشت سر گذاشتیم جلسات بسیار مفصل و متعددی را با همه کارشناسان و مدیران در داخل و بیرون سازمان داشتیم. قصدمان این نیست که تحولی نمایشی انجام دهیم قصدمان این است که تحول ریشه دار و پایدار و ماندنی انجام دهیم تا رسانه ملی به ظرفیت لازمی که دارد برسد.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران درباره نتیجه مذاکره با وزارت ارشاد برای نظارت بر شبکه خانگی گفت: ما پیش نویسی را تهیه کردیم و خدمت وزیر ارشاد ارایه دادیم با موافقت کلی هر دو طرف مواجه شده است ما بر روی این پیشنهاد مشترک که بین ما و وزیر محترم ارشاد است
کارهای نهایی را انجام می دهیم و امیدواریم ظرف روزها و هفته های آینده آماده شود و به راهکاری مشترک منتهی شود.

وی درباره کلیات این پیش نویس اظهار کرد: به صورت طبیعی نظارت بر محتوای نمایش خانگی و نظارت بر انتشار محتوای خانگی بر عهده ساتراست اما حتما وزارت ارشاد به عنوان دستگاه فرهنگی بسیار مهم در کشور در این فرایند نقش موثری خود را خواهد داشت.

وی درباره اینکه در فضای مجازی مدام درباره بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون صحبت می شود نیز گفت: هر بار که این سوال مطرح می شود جواب من همان است ،عادل فردوسی پور کارمند صدا و سیما است.از نظر ما نیروی سازمان صدا و سیما هستند و هیچگونه منعی  وجود ندارد و ما در خدمت ایشان هستیم.حضور عادل فردوسی پور بلامانع است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پیمان جبلی خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز رسانه ملی طرح تحول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند

سازمان ملل متحد اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه تا امروز ۸۵ درصد از مدارس این باریکه در حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا، موسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند از هفتم اکتبر تا امروز ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه سیب دیده‌اند، از جمله ۲۹ درصد از مدارس سازمان ملل.

در بیانیه این نهاد سازمان ملل آمده است که این گزارش به کمک مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد تهیه شده و اطلاعات جامعی درباره تاثیر مخرب جنگ غزه بر زیرساخت‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه به نحوی آسیب دیده‌اند، از جمله بر اثر حمله مستقیم.

این نهاد همچنین اعلام کرد دست کم ۷۲.۵ درصد از مدارس آسیب‌دیده به بازسازی اساسی نیاز دارند و ۲۹ درصد از این مدارس تحت کنترل سازمان ملل هستند.

بر اساس این گزارش ۶۵.۳ درصد از مدارسی که توسط آوارگان غزه به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار داشت نیز مستقیماً مورد حمله قرار گرفته است.

این نهاد سازمان ملل با تاکید بر لزوم برقراری آتش‌بس برای بازسازی زیرساخت‌های آموزشی غزه، نسبت به استفاده نظامی رژیم صهیونیستی از مدارس برای بازداشت و بازجویی از فلسطینیان ابراز نگرانی کرد.

موسسه آموزش تحقیقات سازمان ملل همچنین اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های امنیتی و محدودیت‌های فزاینده رژیم صهیونیستی امکان بازدید حضوری از مدارس وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توضیحات جبلی درباره ساخت فصل جدید زیرخاکی، نون خ و پایتخت
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی برگزار شد
  • بیانیه جدید باشگاه سپاهان؛ لیدرهای قسمت بانوان را شناسایی کنید
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • عکس | بازدید رئیس رسانه ملی از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • خبر‌های «پشت صحنه»، جمعه ۱۴ اردیبهشت