Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: از روز جمعه تاکنون به ۵۹۵ نفر و ۲۰۴ خودرو توسط ۱۹ تیم عملیاتی امدادرسانی شده است. - اخبار استانها -

محمد قدمی در گفت‌و گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، با اشاره به عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان لرستان در روزهای اخیر اظهار داشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی و سازمان امداد و نجات مبنی بر احتمال بارش باران، برف و کولاک در سطح استان لرستان از روز پنجشنبه بیست و سوم دی‌ماه مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان در حال آماده باش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افرود: در تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان لرستان مبنی بر مسدود شدن محورهای مواصلاتی و گرفتار شدن خودروها بلافاصله نسبت به اعزام تیم‌های عملیاتی به همراه تجهیزات تخصصی و اقلام غذایی به محل حادثه اقدام کرده است.

200 خودرو گرفتار در برف در چهارمحال و بختیاری امدادرسانی شدآخرین وضعیت جوی استان اردبیل/ 492 نفر گرفتار شده در برف و کولاک امدادرسانی شدندهلال احمر استان فارس به بیش از 3 هزار نفر حادثه‌دیده سیل امدادرسانی کرد

معاون امداد و نجات هلال احمر استان لرستان  با بیان اینکه از روز جمعه تاکنون در 6 شهرستان استان عملیات  امدادرسانی در برف و کولاک انجام شده است عنوان کرد: از روز جمعه بیست و چهارم دی‌ماه تاکنون به 595 نفر و 204 خودرو امدادرسانی شده و همچنین 13 نفر اسکان داده شده است.

وی بیان کرد: جهت امدادرسانی در برف و کولاک 19 تیم عملیاتی با 59 نیرو، 9 آمبولانس و 10 دستگاه خودرو کمک دار در حالت آماده باش هستند.‌

قدمی با اشاره به آخرین اخبار مربوط به  فرد مفقود شده در جریان سیلاب  آزادراه خرم‌آباد_پل زال گفت: متاسفانه تاکنون این شخص پیدا نشده و تلاش برای پیدا کردن وی توسط 5 اکیپ عملیاتی هلال احمر همچنان ادامه دارد.

انتهاییام /645/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر استان لرستان برف و کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، کاووسی افزود: شب گذشته در پی تماس تلفنی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان، در مناطق چاه‌های عشایری بغداده سرایان درخواست کمک شد.
وی گفت: بلافاصله دو تیم سیلاب از جمعیت هلال‌احمر شهرستان سرایان و پایگاه شهیدان وطن‌خواه سه‌قلعه به محل اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: امدادگران به این ۹ نفر دسترسی پیدا کردند و به منطقه امن انتقال داده شدند.
کاوسی گفت: این عملیات از ساعت ۱۹ شب گذشته آغاز و به دلیل دسترسی دشوار جاده‌ها و مسیر‌های تردد تا پاسی از شب ادامه داشت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی افزود: تیم‌های امدادی سیلاب هلال احمر سرایان به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی در حال آماده باش هستند.امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آب‌گرفتگی ۱۲ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۳۰۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۲ استان
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • نجات ۹ گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب