Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی اظهار داشت: در کشور جمهوری اسلامی ایران انسجام میان دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح و مجامع دانشگاهی در راستای رفع هر نوع تهدید به‌ویژه برای رفع تهدید سلامت وجود دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهدای مدافع سلامت افزود: سلامت جوامع و همواره مورد تهدید قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رزمجو اضافه کرد: شرایط سخت جامعه در اپیدمی کرونا برای همه مبرهن است ولی زیباترین جلوه‌های انسجام ملی در برهه‌های مختلف در جریان مقابله با کرونا شکل گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه به‌ویژه مدافعین سلامت با هر توانی در زمان شیوع کرونا تا پای جان ایستادند که نتیجه آن وضعیت آرام کنونی است

وی با بیان اینکه شاهد محرومیت‌های زیادی در روستاهای استان بوشهر هستیم افزود: یکی از وظایف دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسانی است که شایسته و نیکوست این خدمات‌رسانی در مناطق روستایی و محروم صورت گیرد.

بوشهر در ایام کرونا خوش درخشید

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: همه دستگاه‌ها امکانات، تجربیات، نیروی انسانی خود را برای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی به مردم استان بوشهر به کار گیرند.

سردار رزمجو اضافه کرد: وقتی توان همه دستگاه‌های اجرایی در کنار هم جمع می‌شود تولید قدرت خوب می‌کنند که نتیجه آن خدمت‌رسانی و رفع محرومیت است.

وی با بیان اینکه کرونا هم تهدید بود و هم فرصت تصریح کرد: استان بوشهر با وجود کمبود امکانات در زمان شیوع کرونا خوب درخشید.

سردار رزمجو اضافه کرد: کرونا موجب شد هماهنگی در بین دستگاه‌های اجرایی، نیروهای مسلح، جامعه دانشگاهی و مردم استان بوشهر افزایش پیدا کند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان اینکه مسئولین نیروی انسانی و تجهیزات برای درمان و خدمت‌رسانی به مردم مثل گذشته پای کار آورند خاطرنشان کرد: مسئولین نیروی انسانی و تجهیزات مورد نیاز را برای برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج پای کار آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست هماهنگی برپایی بیمارستان صحرایی در منطقه شنبه و طسوج شهرستان دشتی به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، رئیس بسیج جامعه پزشکی استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و رؤسای بیمارستان‌های استان در سالن این سینای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

کد خبر 5400962

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ویروس کرونا بوشهر سپاه امام صادق بوشهر ویروس کرونا بارش برف بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیلاب ایلام گرگان بارش باران شیوع کرونا عکس استانها برف و کولاک فرمانده سپاه امام صادق دستگاه های اجرایی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • تمام نیروها در حال خدمت رسانی هستند
  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • خلجی: ابرپروژه سد و نیروگاه «اومااویا» نمونه توان صنعت فنی و مهندسی کشور است