Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی دانشگاه تهران زمان آغاز آموزش دانشجویان برای نیمسال دوم را ۱۵ بهمن تعیین و اعلام کرد که مهلت دفاع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز تا این تاریخ (۱۵ بهمن ماه) خواهد بود.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران همچنین اعلام کرد: کلاس های آموزشی نیم سال دوم ۱۴۰۰ -۱۴۰۱  دانشجویان تمامی دوره ها از ۱۶ بهمن سال جاری آغاز می‌شود و دانشجویان در تاریخ های ۳۰ بهمن، ۱ و ۲ اسفند می‌توانند نسبت به حذف و اضافه دروس خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان دانشگاه تهران همچنین از روز شنبه ۹ بهمن ماه تا ۱۴ بهمن می‌توانند نسبت به ثبت نام نیم سال دوم تحصیلی خود اقدام کنند. بر این اساس امتحانات میان ترم دانشجویان نیز در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ آغاز می شود و تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران در روزهای ۳۱ اردیبهشت تا ۱ و ۲ خرداد ماه می‌توانند نسبت به حذف اضطراری دروس اقدام کنند. کلاس‌های آموزشی دانشجویان نیز روز ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ پایان می‌یابد.

بر این اساس، امتحانات پایان ترم نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه تهران از ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

همچنین مهلت دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری دانشجویان در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، تاریخ پایان نیم سال مذکور یعنی ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

بنا بر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، با توجه به شروع نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ و نظر به موافقت کمیسیون‌های بررسی موارد خاص دانشگاه تهران و استان تهران، برگزاری جلسات دفاع از رساله یا پایان‌نامه دانشجویان از تاریخ ۱۶ بهمن تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ منوط به ایجاد سرترم نیم سال دوم و پرداخت شهریه به صورت روزشمار خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران دفاع از پایان نامه دانشجویان تهران بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها دانشگاه تهران نیم سال دوم پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از 67 هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه 8 اردیبهشت نسبت به ثبت كدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداكثر 50 كدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی كه در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

او در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمديد مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دكتري سال 1403 که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • اعتراضات سراسری دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد