Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز دلاور روز یکشنبه در نشست شورای اداری قوچان افزود: این شهرستان پس از مشهد جزو اولین شهرهای ایجادکننده مرکز تجمیعی واکسن کرونا به شمار می‌رود. 

وی ادامه داد: اقناع‌ سازی مردم به انجام واکسیناسیون کامل امری ضروری و مهم است زیرا باید ایمنی نسبی در جامعه ایجاد شود.

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان قوچان از ایجاد ثبات نسبی در میان بستری‌شدگان در بیمارستان این شهرستان از ابتدای دی‌ ماه خبر داد و گفت: مجموع بیماران بستری‌ شده در این بیمارستان به ۱۸ تا ۲۰ نفر در روز می‌رسد که از این تعداد بطور میانگین نتیجه آزمایش کرونای چهار نفر مثبت اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بطور میانگین باید روزانه برای ۲۶ نفر از جمعیت ۱۸۰ هزار نفری قوچان تست پی.سی.آر انجام شود افزود: میزان مراجعه به مرکز سرپایی این شهرستان به‌ صورت میانگین روزانه ۲۴ نفر است که نتیجه آزمایش کرونای پنج نفر مثبت می‌شود.

امام‌ جمعه قوچان هم در این نشست با بیان اینکه افراد جیره‌خوار با بهره‌گیری از شبکه‌های معاند به دنبال تطهیر کردن چهره کثیف پهلوی هستند گفت: باید نخبگان مقایسه‌ای بین خدمات ۴۰ ساله این انقلاب و ۵۰ ساله رژیم پهلوی برای نسل‌های سوم و چهارم انجام دهند.

حجت‌الاسلام علیرضا هراتی مطلق وظیفه امروز جبهه انقلاب و علاقه‌مندان به این نظام را جهاد تبیین بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: باید حقایق توسط کارشناسان اهل‌ فن و افراد خبره و راویان اصلی این انقلاب بازگو شود تا جای ظالم و مظلوم تغییر پیدا نکند.

وی ادامه داد: امروز آموزش‌ و پرورش می‌تواند دستاوردهای انقلاب اسلامی را طی ایام‌الله دهه فجر برای نسل نوجوان و جوان بیان کند و از اساتید متخصص در این زمینه بهره ببرد.

امام‌ جمعه قوچان، غیرت دینی و حساسیت مردم به‌ نظام را موجب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان دانست و گفت: غیرت دینی مردم در فتنه ۸۸ توانست حماسه ۹ دی را خلق کند. 

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا قوچان واکسیناسیون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قوچان واکسیناسیون ویروس کرونا قوچان واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟

اینفوگرافیک زیر میانگین طول عمر پستانداران را با استفاده از داده‌های Discover Wildlife و سازمان ملل متحد به تصویر کشیده است.

به گزارش روزیاتو، اینفوگرافیک زیر میانگین طول عمر پستانداران را با استفاده از داده‌های Discover Wildlife و سازمان ملل متحد به تصویر کشیده است.

طول عمر انسان در حال افزایش است

پستانداران، به عنوان موجودات خونگرم با مو یا خز تعریف می‌شوند که از شیر غدد پستانی برای نوزادان خود استفاده می‌کنند. در حالی که حیوانات کوچکتر مانند راسو‌ها معمولاً ۱ تا ۲ سال عمر می‌کنند، همتایان بزرگتر مانند فیل‌ها می‌توانند برای چندین دهه زنده بمانند و در راس آن‌ها نهنگ ها، می‌توانند ۲۰۰ سال یا حتی بیشتر عمر کنند.

طول عمر انسان افزایش قابل توجهی داشته است. طبق گزارش بخش جمعیت سازمان ملل متحد، میانگین امید به زندگی در جهان از ۴۷ سال در سال ۱۹۵۰ به ۷۲ سال در سال ۲۰۲۲ افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش ۲۵ ساله است. از عوامل تاثیرگذار در افزایش طول عمر انسان می‌توان به تغذیه، دارو و دسترسی به منابع ضروری، اشاره کرد.

با این حال، همانطور که طول عمر انسان شکوفا می‌شود، می‌تواند تأثیر نامطلوبی بر جمعیت پستانداران حیات وحش داشته باشد. طی ۱۰۰،۰۰۰ سال گذشته، افزایش جمعیت انسانی باعث کاهش ۸۵ درصدی زیست توده پستانداران وحشی شده است.

امروزه، دام‌ها ۶۲ درصد، انسان‌ها ۳۴ درصد و پستانداران وحشی تنها ۴ درصد از زیست توده پستانداران جهان را تشکیل می‌دهند

علیرغم کاهش تنوع پستانداران، زیست توده کل پستانداران زمینی به طور قابل توجهی افزایش یافته است و در طول ۱۰،۰۰۰ سال گذشته تقریباً ۹ برابر شده است.

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • متوسط طول عمر پستانداران چقدر است؟
  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور