Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد برخوردار» روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، آزادی خرمشهر را بازپس‌گیری غرور ملی ما ایرانی‌ها دانست و اظهار داشت: به‌مناسبت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر جشنواره داستان کوتاه خرمشهر از سوی سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس برگزار می‌شود.

برخوردار گفت: آثار ارسالی که از طریق پست و یا پست الکترونیک به جشنواره ارسال می‌شوند باید در فرمت‌های pdf، doc وdocx به همراه نشانی دقیق پستی همراه با شرح حال کوتاهی از نویسنده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تألیف برای همه گروه‌های سنی آزاد است اظهار داشت: حجم داستان حداکثر تا پنج هزار کلمه باشد و آثاری که از قبل منتشر نشدند مورد قبول واقع می‌شوند.

برخوردار با اشاره به جوایز شرکت کنندگان در این جشنواره گفت: نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال به همراه دیپلم افتخار و تندیس جشنواره را کسب خواهد کرد، نفر دوم ۷۰ میلیون ریال، نفر سوم ۵۰ میلیون ریال و نفر چهارم تا دهم نیز ۱۰ میلیون ریال به همراه لوح تقدیر کسب می‌کنند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند داستان کوتاهی در این زمینه تهیه و به دبیرخانه استانی واقع در همدان، بلوار بعثت، بالاتر از استانداری، مابین شکریه و هنرستان ارسال و یا از طریق شبکه اجتماعی واتساپ به شماره ۰۹۳۰۱۰۱۰۸۱۱ ارسال کنند.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: بدون شک آزادی خرمشهر نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس است چرا که غرور ملی مردم ما را بازسازی کرد و طعم شیرین پیروزی را به ملت چشانید.

برخوردار اظهار داشت: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، جلوگیری از فراموشی، تحریف رشادت‌های بزرگ مردان تاریخ ایران و رساندن پیام شهدا به گوش مردم و سایر ملت‌ها از وظایف اصلی این بنیاد است.

آیین اختتامیه و تقدیر از جوایز نیز در خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس شهر همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس شهر همدان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دفاع مقدس شهر همدان میلیون ریال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی  فارس اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب تا ۳۱ خرداد امسال (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.
آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG ارسال شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر شماره‌های تماس ۰۲۱۶۶۷۳۵۷۹۲ (داخلی ۲۱۶۱) و تماس بگیرند و ۰۹۱۰۵۰۳۹۳۲۰ و پست الکترونیک info@booktoon.ir در دسترس است.
محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.
علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.
شرکت در این رقابت برای هنرمندان حرفه‌ای و مبتدی آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۵ اثر در موضوعات تعیین شده به سامانه جشنواره ارسال کند.
در بخش حرفه‌ای برگزیدگان این جشنواره (نفرات اول تا سوم)، علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی (به ترتیب ۱۰۰۰، ۷۰۰ و ۵۰۰ یورو) و ۳ نفر شایسته تقدیر علاوه بر لوح تقدیر و تندیس، هدیه نقدی ۸۰ میلیون ریالی دریافت خواهند کرد.
۶ نفر در بخش مبتدی، لوح تقدیر و هدیه نقدی ۵۰ میلیون ریالی دریافت می‌کنند.
لازم به ذکر است، برگزیدگان ایرانی این جشنواره، معادل ریالی جایزه را دریافت خواهند کرد.
به شرکت‌کنندگانی که آثار آنها به مرحله اول راه پیدا کند، گواهی الکترونیکی حضور و به برگزیدگان نسخه چاپی کتاب آثار تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد