Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@11:28:43 GMT

گرد و غبار در ریگان به ۲۴ برابر حد مجاز رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۳۷۸۵

گرد و غبار در ریگان به ۲۴ برابر حد مجاز رسید

امین باقری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بروز پدیده ریزگردها و گرد و غبار شدید طی ۲ روز گذشته تاکنون آسایش اهالی این منطقه را سلب کرده است افزود: گرد و غبار شدید علاوه بر تعطیل کردن ادارات و مدارس این شهرستان در امروز، تاکنون برق ۱۷ روستای ریگان را قطع کرده است.

وی شرایط ریگان را به دلیل وزش طوفان و خیزش ریزگردها و گرد و غبار بیش از حد مجاز، بحرانی اعلام و تصریح کرد: شهروندان تا فروکش کردن طوفان در منازل خود بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ریگان ادامه داد: جاده ترانزیت ریگان - نرماشیر - چابهار صبح امروز به دلیل افزایش غلظت ریزگردها و کاهش دید به مدت ۲ ساعت مسدود بود که بعد از این مدت بازگشایی شد.

وی خاطر نشان کرد: وزش طوفان و خیزش گرد و غبار شدید تاکنون موجب مسدود شدن ۳۱ راه ارتباطی روستایی در شهرستان ریگان شده است.

باقری بیان داشت: گرد و غبار شدید ۱۵۰ روستای ریگان را در محاصره شن های روان قرار داده و امدادرسانی به این روستاها در حال انجام است.

وی گفت: همچنین افزایش غلظت ریزگردها در ریگان موجب بروز مشکلات تنفسی در برخی از شهروندان این منطقه شده به طوری که تاکنون ۱۷ شهروند ریگانی راهی مراکز درمانی شده اند. 

فرماندار ریگان بیان کرد: گرد و غبار و طوفان شن تاکنون دهها هکتار از مزارع گندم و جوی این شهرستان را دچار شن گرفتگی کرده است. 

وی با اشاره به اینکه شرایط ریگان بسیار بحرانی است، خواستار توجه ویژه مسئولان به این شهرستان شد و افزود: توفان شن خسارات زیادی به زیرساخت های ریگان وارد کرده است و کارشناسان در حال برآورد این خسارات هستند.

ریگان بعد از خوزستان دومین نقطه کانون بحران فرسایش بادی در کشور است.

ریگان در ۲۸۰ کیلومتری شرق کرمان قرار گرفته است.

برچسب‌ها ریگان طوفان اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریگان طوفان اختصاصی ایرنا ریگان طوفان اختصاصی ایرنا گرد و غبار شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم

مدیرعامل توانیر با اشاره به ساعت فعالیت استخراج‌کنندگان مجاز رمزارز در ایام گرم سال، از جریمه ۱۰۰ برابری فعالان غیر مجاز این بخش در تابستان پیش رو خبر داد.

گروه نفت و انرژی بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «مصطفی رجبی مشهدی» مدیرعامل توانیر در حاشیه آیین رونمایی از کمپین انرژی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار بازارنیوز پیرامون برنامه این شرکت برای مصرف برق ماینر‌های رمز ارز در فصل گرم سال گفت:برای کسانی که به صورت مجاز فعالیت استخراج رمز ارز را دنبال می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنیم که از ساعت دو بامداد تا ۹ صبح که ساعت بار حداقل است، بتوانند فعالیت خود را داشته باشند. اما برای کسانی که در واقع به صورت غیر مجاز از شبکه برق استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی پیش‌بینی شده است.


مدیرعامل توانیر خاطرنشان کرد: اگر ماینر‌هایی کشف شود، ضبط شده و تقدیم مقامات قضائی کشور می‌شود. بر اساس قوانین جدید، این ماینر‌ها امحا خواهند شد و جرایم سنگین بیش از ۱۰۰ برابر قیمت انرژی برای متخلفان پیش‌بینی شده است.


وی با تاکید بر این نکته که استفاده غیر مجاز از ماینر روند برق‌رسانی به مشترکان را مختل خواهد کرد، افزود: از همین جا از هموطنان می‌خواهم از طریق سامانه برق من، ماینر‌های غیر مجاز را گزارش دهند.


مشروح گفته‌های رجبی مشهدی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: ماینر غیر مجاز ، رمز ارز ، توانیر ، صنعت برق ، مصرف برق ، رجبی مشهدی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9s

دیگر خبرها

  • آماده باش مدیریت بحران در چند استان | خطر سیل و طوفان در کمین مردم | از کوه و دشت دوری کنید!
  • تصاویر عجیب از طوفان شدید و گردوغبار در همسایگی ایران
  • ببینید | تصاویر عجیب از طوفان شدید در استان الانبار عراق
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • مدارس نوبت صبح ۶ شهرستان خوزستان غیرحضوری شد
  • (ویدئو) لحظه دلهره‌آور رسیدن طوفان شدید به یک قطار
  • (ویدئو) وقتی طوفان شدید به یک قطار رسید
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • طوفان و تگرگ شدید در جنوب چین؛ ۵ کشته و ۳۳ زخمی (فیلم)