Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرارت در مسعودیه تهران رخ داد. در این شرارت شیشه خودرو های مردم شکسته شد. یکی از عاملان این شرارت دستگیر شدند. گفته می شود این شرارت بخاطر شنیدن جواب منفی در خواستگاری رخ داده است. در ادامه بیشتر از این شرارت بخوانید.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، هفته سوم دی ماه امسال، 2 شرور جوان با انگیزه نامشخص شیشه های 13 خودرو را با قمه در محله مسعودیه شکستند و پا به فرار گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر از سوی مردم به مرکز فوریت های پلیسی 110 تیمی از ماموران کلانتری 157 مسعودیه در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات را برای دستگیری عاملان این حادثه آغاز کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ماموران پلیس پس از بازبینی دوربین های مداربسته یکی از متهمان را ساعتی پس از حادثه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

شنیده ها حکایت از آن دارد این درگیری بخاطر قدرت نمایی و اختلافات شخصی 2 شرور با یک خانواده بخاطر شنیدن جواب منفی در خواستگاری رخ داده است.

بنابراین گزارش، با دستور بازپرس پرونده متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه ششم پلیس امنیت قرار گرفت و تحقیقات در خصوص دستگیری دیگر متهم این حادثه دامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا شرارت شرارت اخبار حوادث شرارت شرارت خیابانی شرارت های سریالی شرارت مسلحانه شرارت در مسعودیه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا آریا عظیمی نژاد قیمت آریا عظیمی نژاد و مادرش آریا عظیمی نژاد داور بازار آزاد فال قیمت دلار خانواده دانیال حکیمی و دخترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 حمله سه سگ ولگرد به سه کودک در حال بازی در خیابانی در یکی از شهرهای ترکیه باعث بروز حادثه شد. در این حادثه یکی از بچه ها فرار کرد، یکی روی زمین افتاد و دیگری سعی کرد دوستش را که مورد حمله سگ ها قرار گرفته بود نجات دهد. این لحظات ترسناک را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان قطعات موتورسیکلت در همدان
  • دستگیری ۳۷۳ سارق در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی البرز
  • تلفات سیل در برزیل به ۹۵ نفر رسید
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • دختربچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را سلاخی کرد
  • متلک ۳ شرور در نازی‌آباد حادثه‌آفرین شد
  • دستگیری یک سارق با ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • لحظات حمله سگ‌های ولگرد به سه کودک