Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز یکشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان با بیان اینکه فضای مجازی بستر بسیار خوبی برای ارتباط با مردم است، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های این فضا برای ترویج هرچه بهتر و بیشتر ارزش‌های دینی به ویژه نماز در جامعه استفاده شود.

وی اظهار داشت: تسری نگاه جوانگرایی باید در اداره کردن مساجد مورد توجه باشد چون در مساجدی که جوانان ها در آن برنامه ریزی می‌کنند موفقیت حاصل شده است در حالی که رویه فعلی این نیست و باید متحول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعلایی با تاکید بر لزوم نظارت مستمر بر وضعیت و سطح کیفی نمازخانه‌های بین‌راهی، افزود: ستاد اقامه نماز استان، رفع نواقص این نمازخانه‌ها را همواره در دستور کار داشته باشد.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: بیش از ۸۰۰ هزار خودرو در جاده‌های استان تردد دارند که از نمازخانه‌ها و مساجد استان استفاده می‌کنند ولی این فضاها مناسب شأن مهمان نوازی نیست.

 وی اضافه کرد: متاسفانه برای نمازخانه ها فضای کوچک و نامناسب با کمترین امکانات در نظر گرفته می‌شود که باید در این خصوص تاکید بیشتری صورت گیرد و نمازخانه‌های موجود حداقل باید پاکیزه بوده و مناسب سازی آن در دستور کار قرار گیرد.

 اعلایی تصریح کرد: به رغم تخصیص اعتبارات در بخش فرهنگ و کثرت دستگاه های فرهنگی شاهد موفقیت در این حوزه نبودیم و در بعضی حوزه‌ها تقابل بین اهداف در فعالیت‌های فرهنگی وجود داشت که دولت با اصلاح قانون بودجه، حل این مسایل را در دستور کار قرار داده است.

وی تاکید کرد: خواسته ما از قانونگذاران این است که برای ارتقای بهره وری در هزینه‌ها و بودجه‌های فرهنگی به طور جدی فکر کنند چون دستگاه‌های عریض و طویلی داریم که بخش زیادی از بودجه به جای کار فرهنگی صرف اداره آنها می‌شود و در این شرایط فعلی باید برای این موارد برنامه ریزی درستی داشته باشیم.

 استاندار قزوین افزود: در حوزه فرهنگ نماز باید از بسترهای مجازی استفاده کنیم و نگاه‌های جدیدی را داشته باشیم و از ایده‌های خلاقانه استفاده کنیم.

 وی یاد آور شد: باید به سمت جوانگرایی در ترویج و تبلیغ فرهنگ نماز پیش برویم و ایده‌های جذاب و نو را در این زمینه به کار بگیریم و بتوانیم تغییراتی را از مدل سنتی ایجاد کنیم و با استفاده از فضای مجازی جوانان را به سمت نماز سوق دهیم.

برچسب‌ها آسیب های اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور استان قزوین استانداری قزوین جوانگرایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور استان قزوین آسیب های اجتماعی ستاد اقامه نماز کشور استان قزوین استانداری قزوین جوانگرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ به مناسبت هفته مرام پهلوانی و همزمان با گرامیداشت ویژه برنامه‌های تأسیس شهر «سنندج»، هیأت ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان با همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان و شهرداری سنندج طی مراسمی آئین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج را برگزار کرد.

در این مراسم که در پارک «روجیار» شهر سنندج ورزشکاران و پیشکسوتان هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و شهر سنندج به اجرای حرکات ورزش زورخانه‌ای پرداختند.

همچنین تجلیل از پیشکسوتان و پهلوانان نامدار ورزش زورخانه‌ای استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله برنامه‌های دیگر این آئین بود.

گفتنی است؛ «فرزاد خاکی» معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان کردستان به همراه «فردین ورمقانی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع این اداره کل، شهردار سنندج و جمعی از کهن کسوتان و پیشکسوتان رشته زورخانه‌ای در مراسم نکوداشت هفته مرام پهلوانی حضور داشتند.

کد خبر 6089488

دیگر خبرها

  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • زائران حج شناخت و معرفت خود را تقویت کنند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد