Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامان چیانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را برعهده دارند تا بتوانند بستر زندگی شایسته ای را برای این عزیزان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه محسنین فرزندانی هستند که از نعمت پدر برخوردار بوده اما سرپرست خانواده بنا به دلایل مختلف مانند از کار افتادگی، معلولیت و یا بیماری صعب العلاج بودن قادر به تامین معیشت خانواده نیست، ادامه داد: هم اکنون ۲۰۵ یتیم و ۴۳۴ فرزند محسنین در این شهرستان تحت حمایت هزار و ۸۶ خیر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اشنویه گفت:از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیارد و ۷۶۰میلیون ریال کمک به حساب ایتام این شهرستان واریز شده است.

چیانه بیان کرد: با عضویت در طرح اکرام ایتام، فرد نیکوکار شماره کارت مختص یتیم و فرزند تحت حمایت خود را دریافت می کند و می تواند هر ماه کمک های خود را به حساب آنها واریز کند.

وی در خصوص کمک های انجام شده به نیازمندان و مددجویان نیز اظهار داشت: طی سال جاری با همت نیکوکاران و کمیته امداد امام (ره)، ۶۶ دستگاه بخاری به ارزش یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد و ۶۰۰ میلیون ریال نیز در زمینه های مختلف به مددجویان کمک شده است.

چیانه با بیان اینکه امسال همچنین در مجموع بیش از ۱۵۶ میلیارد ریال کمک معیشتی نیز به مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شده است بیان کرد: پنج میلیارد ریال نیز جهت احداث مسکن و تعمیرات پرداخت شده است که شامل احداث ۶ مسکن مددجویی و تعمیرات ۴۱ باب مسکن مددجویان بوده است.

هم‌اکنون سه هزار و ۱۵۱ خانوار با جمعیت بیش از هفت هزار و ۴۲۱ نفر در اشنویه تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

اشنویه با ۷۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی و هم‌مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.

برچسب‌ها مستمری مددجویان آذربایجان غربی اشنویه کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان آذربایجان غربی اشنویه مستمری مددجویان آذربایجان غربی اشنویه کمیته امداد امام خمینی اشتغال زایی کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۳۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • ۸۰ بسته پوشاک به ایتام شهرستان پاوه اهداء شد