Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، « محمدرضا مرتضوی » افزود: تاییدیه های وزارت بهداشت، سازمان ملی استاندارد و سایر مراجع ذی صلاح حاکی از آن است نتایج آزمایشات حاکی از تایید گندم وارداتی از لحاظ بهداشتی است.

وی درباره عدم تایید بهداشتی گندم های وارداتی که در جلسه کمیسیون کشاورزی اتاق تهران مطرح شده بود گفت: این جلسه مربوط به گذشته و اطلاعات ارائه شده مربوط به مستندات آن زمان است، اما امروز مستنداتی از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران ارائه شده که نشان می دهد میزان سرب موجود در گندم های وارداتی در حد استاندارد و طبیعی است و مجوزهای لازم برای مصرف انسانی گندم ها اخذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد

ایسنا/فارس معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت لامرد از کشف و معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در این شهرستان، خبر داد.

یعقوب رضایی امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اعلام این مطلب گفت:‌ با هدف تامین امنیت غذایی، بازرسی های متعدد و مستمر در دستور کار کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرار دارد که در همین راستا، با بازرسی‌های انجام شده در چند روز گذشته بیش از ۲۳۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته کشف و معدوم شده است.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌های بهداشتی از مرکز بهداشت شهرستان لامرد از تمام اصناف و شهروندان خواست با رعایت بیشتر شیوه‌نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامت خود و جامعه، یاریگر کارشناسان بهداشت، در اجرای دستورالعمل های بهداشتی باشند.

رضائی افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • انتقال گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد در خوزستان
  • ویژگی پالت پلاستیکی استاندارد چیست ؟
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • جمع‌آوری روغن غیر قابل مصرف انسانی در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار مرکز پژوهش های مجلس درباره سبد غذایی خانوار : کالری مصرفی نیمی از ایرانیان در سال ۱۴۰۱ کمتر از استاندارد بوده است
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها