Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز یکشنبه در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان در سرسرای اجتماعات فرماندهی انتظامی خرمشهر بیان کرد: امروز جایگاه جمهوری اسلامی در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه‌ها رشد خوبی داشته و جایگاه آن را در مسیر کشورهای با توسعه بالا قرار داده است.

وی با بیان اینکه مسیر حیات جامعه، تداوم زندگی مردم و رشد و توسعه بر اساس نظم‌ و امنیت استوار است افزود: رشد و توسعه کشور، مرهون تلاش نیروهای پرتوان جمهوری اسلامی در حفظ نظم و امنیت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان ادامه داد: انقلاب اسلامی همواره در مسیر رشد حرکت کرده است و دشمنان انقلاب نیز تلاش خود را در جهت ایجاد مانع در راه پیشرفت کشور طراحی و اجرا کرده‌اند.
استاندار خوزستان بیان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی خسارات زیادی به ویژه در جنگ تحمیلی به ایران اسلامی وارد کرد اما به مقاصد شوم خود نرسید و امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و توسعه کشور با بالندگی، به راه خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه دفاع از مردم در برابر برهم زنندگان امنیت را به عهده دارد چرا که لازمه رشد و توسعه کشور حفظ نظم و امنیت است.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز نیز در این آیین گفت: اگر فردی فکر، اندیشه و رفتار خود را بر مدار ولایت قرار دهد می‌تواند ادعا کند که مرگش شهادت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدنبی موسوی‌فرد روحیه شهادت طلبی را در تلاش حداکثری تا مرز جان دادن، استقامت و مراقبت از حدود، خدایی بیان کرد و افزود: سردار شهید قاسم سلیمانی اسطوره آزادی خواهی و نماد انسان تراز انقلاب اسلامی است.
وی گفت: صدام رییس جمهور معدوم عراق، در جریان تجاوز به ایران، نام خرمشهر را محمره و نام سوسنگرد را خفاجیه نگذاشت و این روایت اشتباه است و اگر فردی از این نام‌ها استفاده کند ضد انقلاب نیست چرا که این نام‌ها در گویش مردم محلی از زمان‌های بسیار دور بوده است.

وی ادامه داد: این نام‌ها اسم‌های عربی این مناطق هستند و بدیهی است در صحبت عربی نام‌های محلی آنها بر زبان آورده شود.

یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان خوزستان با حضور سردار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در خرمشهر در حال برگزاری است.

برچسب‌ها خرمشهر شهدا صادق خلیلیان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر شهدا صادق خلیلیان خرمشهر شهدا صادق خلیلیان انتظامی رشد و توسعه کشور نظم و امنیت نام ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار بندر دیر معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حکم استاندار بوشهر خطاب به شهردار دیر آمده است: بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۳ تاریخ ۱۸ دی ۱۴۰۲ شورای اسلامی شهر دیر در اجرای تبصره ۳ ذیل بند یک ماده ۸۰ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی آن و در راستای مفاد آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار مصوب ۲۵ آذر ۱۳۹۷ هیأت محترم وزیران، به موجب این حکم جنابعالی به سمت شهردار بندر دیر منصوب می‌شوید.

محمدی زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود در پیشبرد اهداف و سیاست‌های توسعه شهری، هماهنگی و همکاری متقابل با مسئولین محلی و با بکارگیری جوانان مؤمن، انقلابی و پاکدست در مسئولیت‌های اجرایی شهرداری، بهره گیری و استفاده بهینه از همه ظرفیت‌ها با رعایت توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر در دولت مردمی و ایران قوی به همه اقشار محروم و آسیب پذیر، حفظ و حراست از اموال عمومی، اعتلای فرهنگ شهرنشینی و ساماندهی جامعه شهری اهتمام لازم و جدی را معمول دارید.

استاندار بوشهر یادآور شد: امید است با اتکال به خداوند سبحان و بر اساس منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری بر رعایت آموزه‌های دینی و هنر اصیل اسلامی ایرانی در الگوی شهرسازی در راستای اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت عدالت محور و گسترش مشارکت مردم در اداره امور توسعه و عمران شهری موفق باشید.

معاون عمرانی استاندار بوشهر ظهر سه شنبه در آئین معارفه شهردار دیر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری بندر دیر و ایجاد شرایطی برای رفاه و آسایش شهروندان مورد انتظار است.

محمد هادی رستمیان اضافه کرد: افزایش سطح کیفی خدمات رسانی به جامعه و رضایت مندی مردم باید مورد توجه و تاکید شهردار بندر دیر قرار گیرد.

کد خبر 6086657

دیگر خبرها

  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد / امنیت شغلی اطمینان کارگر به آینده شغلی خود است / هدایت اعتبارات بانکی به سمت تولید ضروری است
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب می‌شود
  • شهردار بندر دیر معرفی شد