Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

محرم نویدکیا ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک اظهار کرد: ابتدا وظیفه‌ام است از مسئولان اراک تشکر کنم که شرایط را برای حضورمان در این شهر فراهم کردند و امیدوارم بتوانیم جبران کنیم. ما در جام حذفی باید به میدان برویم و شوخی‌بردار نیست. هر تیمی که شانسش را از دست دهد، راه بازگشتی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی قبلی ما با آلومینیوم جذاب نبود و با وجود باد و چمن سفت ورزشگاه کیفیت خوبی ندیدیم. در هر صورت باید بهتر بازی می‌کردیم که امیدوارم فردا این کار را انجام دهیم.

او ادامه داد: بازی بسیار حساسی است که هر دو تیم می‌دانند اگر این بازی را از دست دهند، یک جام را از دست داده‌اند. همه تلاش می‌کنند تا از این بازی سربلند بیرون بیایند و ما هم همین‌طور تمرکزمان را می‌گذاریم تا بتوانیم بازی خوبی را انجام دهیم. تیم‌هایی که خودشان را برای لیگ برتر آماده کردند، دوست دارند جام حذفی را هم به دست آورند و این طبیعی است اما جام حذفی خطرناک است و اگر شکست بخورید، نمی‌توانید جبران کنید.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: به همین دلیل همه تیم‌ها در جام حذفی شانس یکسان دارند و تیم‌های پایین‌تر می‌آیند شانس‌شان را امتحان کنند. تیم‌هایی که در سطح‌های پایین‌تر هستند، فشرده دفاع می‌کنند و بازی را به وقت اضافه و ضربات پنالتی می‌کشانند و از این شانس استفاده می‌کنند. جام حذفی پیچیده است و تمرکز بالایی می‌خواهد. باید در جام حذفی به همه حق داد و احترام گذاشت.

او درباره فشاری که روی تیمش در هفته‌های اخیر بوده است گفت: فشار روی تیم‌های بزرگ طبیعی است‌. اگر قرار باشد این فشارها را تحمل کنیم، نباید مسئولیت تیمی مثل سپاهان را قبول کنیم یا اگر بازیکنان این فشار را تحمل نکنند، اصلا نباید با سپاهان قرارداد ببندند. اعضای سپاهان باید این فشار را تحمل کنند و ممکن است هر نوع فشاری وجود داشته باشد و این یک مساله طبیعی است. یک بار مربی بایرن مونیخ در گفت‌وگویی عنوان کرد بهترین دوستش جدول رده‌بندی است.

نویدکیا اضافه کرد: جدول رده‌بندی نشان می‌دهد من چه کاره هستم و اگر تیمم شرایط خوبی نداشته باشد، هر کسی به خودش اجازه می‌دهد هر چیزی که می‌خواهد بگوید. اگر بالا باشم کسی به خودش اجازه نمی‌دهد فشار بیاورد. این‌ها طبیعی است اما با این وجود ما یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپاهان رسول نویدکیا سپاهان جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آن‌هایی که قرارداد ۴ ساله دارند، اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آن‌ها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آن‌ها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند