Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – زین‌الدین زیدان اسطوره رئال مادرید که با تیم پاری‌سن‌ژرمن مرتبط شده است از طریق اکانت اینستاگرام پسر ۲۶ ساله‌اش انزو عکس‌هایی را از روز خانوادگی خود منتشر کرد.

سگ بانمکی که در کوله پشتی سبزرنگ زیدان نشسته بود هم خانواده را در پیاده‌روی همراهی می‌کرد. برنده جام جهانی که در این تصاویر خیلی سرزنده و سرحال به نظر می‌رسد به احتمال قوی در اواخر این فصل به پی‌اس‌جی می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدرنشین فعلی لیگ ۱ با ۸ امتیاز برتری نسبت به تیم دوم جدول، نیس، یک بازی در پیش رو دارند. آن‌ها همچنین با خیال راحت به جمع شانزده تیم نهایی لیگ قهرمانان پیوسته‌اند و قرار است با تیم سابق زیدان، رئال مادرید، دیدار کنند. با این حال، علیرغم موفقیت آن‌ها تا اینجای فصل، سرمربی مائوریسیو پوچتینو از تیم جدا می‌شود.

سرمربی سابق تاتنهام به عنوان یکی از گزینه‌های خوب برای جانشینی اوله‌گنار سولشائر به عنوان سرمربی بعدی منچستریونایتد نادیده گرفته شد. و اوایل هفته گزارشاتی منتشر شد مبنی بر اینکه پی‌اس‌جی، زیدان را متقاعد کرده تا جانشین پوچتینو در پارک دوپرنس باشد. به این معنی که با کنار رفتن رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت یونایتد، پوچتینو آزاد است تا به این باشگاه بپیوندد.

زیدان در اولین دوره حضورش در برنابئو بین سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ سه قهرمانی متوالی لیگ قهرمانان برای سپیدپوشان به ارمغان آورد. او همچنین مدعی قهرمانی لالیگا در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ شد قبل از اینکه در پایان همان فصل باشگاه را ترک کند. پس از دوران کوتاه مدت سانتیاگو سولاری، زیدان ۱۰ ماه بعد به عنوان سرمربی به برنابئو برگشت. و کمتر از ۴ ماه بعد عنوان قهرمانی لالیگا را برای آنان تضمین کرد.

ماه گذشته تیم او با اختلاف اندکی قهرمانی را به رقیبانشان اتلتیکو مادرید واگذار کرد. و آن‌ها همچنین چهارمین عنوان لیگ قهرمانان اروپا را تحت مربیگری زیدان از دست دادند و تیم زیزو در نیمه نهایی توسط چلسی حذف شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه زین الدین زیدان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه دو بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • پاداش قهرمانی اینتر به سیمونه اینزاگی؛ پنج هدیه برای سرمربی
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • توصیه کاپلو و ساکی به میلان: تیاگو موتا را جانشین پیولی کنید
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی