Web Analytics Made Easy - Statcounter

توکلی نژاد گفت: در دو سال اخیر و از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا، در ایام سوگواری شهادت بانوی دو عالم، رکورد ورود خودرو به سازمان بهشت زهرا(س) شکست.

به گزارش برنا؛ علی توکلی معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س)  با اشاره به همه گیری بیماری کرونا و ضرورت اجتناب از حضور در اماکن پر خطر در دو سال اخیر اظهار کرد: در این مدت با محدودیت‌های متعددی روبه‌رو بودیم و بارها و بارها از شهروندان گرامی خواسته شده بود مراجعات حداقلی به سازمان بهشت حضرت زهرا(س) داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محدودیت‌های کرونایی موجب شد حتی سنت زیارت اهل قبور در روزهای پنجشنبه و جمعه آخر سال با ممنوعیت همراه باشد و با همکاری مناسب شهروندان روبه رو بودیم و این عزیزان زیارت اهل قبور را به زمان دیگری موکول کردند.

معاون فنی و عمرانی سازمان بهشت حضرت زهرا(س) ادامه داد: با کاهش چشمگیر ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا، و افزایش پارکینگ‌های عمومی در سازمان، رکورد دو ساله حضور در سازمان بهشت حضرت زهرا(س) در ایام شهادت بانوی دو عالم، شکست و شاهد حضور بیش از 140 هزار پلاک-خودرو در روز پنجشنبه 16 دی ماه بودیم.

توکلی گفت: در حال حاضر میانگین مراجعه شهروندان در روزهای پنجشنبه و جمعه، 70 تا 80 هزار پلاک-خودرو است.

وی در خاتمه تاکید کرد: با توجه به سویه جدید ویروس کرونا و افزایش ابتلا در روزهای اخیر، همچنان از همه شهروندان عزیز خواهشمندیم نسبت به رعایت نکات بهداشتی و مراجعات حداقلی بویژه در روزهای آخر هفته مانند سنوات گذشته با این سازمان همراهی کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون مرگ ویروس بهشت زهرا ترافیک سازمان بهشت حضرت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تا پیش از این رکورد سنگین‌ترین مشت در اختیار الکس پریرا، قهرمان برزیلی دسته میان وزن مبارزات آزاد بود که مشت او ۱۹۱ هزار و ۷۹۶ واحد PI قدرت داشت (واحد قراردادی تعیین شده از سوی مؤسسه عملکرد UFC برای سنجش میزان قدرت ضربات مشت) و پیشتر از او هم فرانسیس انگانو مبارز کامرونی UFC با مشتی به قدرت ۱۲۹ هزار و ۱۶۱ واحد رکورددار بود که در زمان ثبت آن رکورد در سال ۲۰۱۷ دانا وایت، رئیس مسابقات UFC قدرت مشت او معادل ۹۶ اسب بخار یا هم اندازه نیروی وارد شده از فرود یک چکش ۵ کیلویی از بالای سر انسان دانست.

ادی هال بریتانیایی اکنون رکوردی جدید را به ثبت رسانده و مشتی به دستگاه مخصوص سنجش قدرت ضربات وارد کرد که ۲۰۸ هزار و ۹۰۱ واحد PI قدرت داشت. او در روزهایی موفق به ثبت رکوردی جدید برای سنگین‌ترین مشت تاریخ شد که در حال آماده کرده خود برای یک مبارزه ۴ جانبه MMA در قطر است. هال ۳۶ ساله سال ۲۰۲۲ برای مدت کوتاهی وارد عرصه بوکس شد اما پس از مغلوب شدن برابر هفتور بیورنسن ۳۵ ساله در یک مبارزه نمایشی، به مبارزات UFC رو آورد و در کنار تام آسپینال، قهرمان سنگین وزن این رشته شروع به تمرین کرد.

کد خبر 847272 منبع: تسنیم برچسب‌ها مردان مسابقه ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟
  • (ویدئو) رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + ویدئو
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد!
  • رکورد سنگین‌ترین مشت جهان شکسته شد + فیلم
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی؛ اولین عرضه در روزهای آینده
  • واردات ۵۵۰۰ خودروی برقی/ اولین عرضه خودروهای برقی در روزهای آینده