Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@16:42:22 GMT

قاتل جوان دلگانی پس از سه سال فرار بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۴۵۲۰

قاتل جوان دلگانی پس از سه سال فرار بازداشت شد

گروه استان‌ها - با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان دلگان، عامل قتل مسلحانه جوان ۲۰ ساله دلگانی پس از سه سال فرار دستگیر شد. - اخبار استانها -

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سواحل مکران، اظهار داشت: 26 اردیبهشت 97 در پی گزارش یک فقره نزاع مسلحانه منجر به قتل در یکی از محلات بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: مأموران با حضور در محل، جسد جوان 20 ساله ای را که بر اثر اصابت گلوله به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده بود مشاهده کردند و در پی تحقیقات تخصصی پلیس، عامل جنایت که جوانی 21 ساله و از دوستان مقتول بود، شناسایی و مشخص شد متهم طی یک نزاع این جوان را با شلیک سلاح کلاش به قتل رسانده و از محل متواری شده است.

متهمان قتل معلم راسکی در ایرانشهر دستگیر شدندانهدام باند کلاهبرداری مجازی در زاهدان/ 200 فقره کلاهبرداری با ابلاغیه‌های الکترونیکی کشف شدانهدام باند 9 نفره سارقان مسلح زاهدان/ اموال مسروقه با ارزش میلیاردی از سارقان کشف شد

سردار احمد طاهری افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده که با توجه به نامشخص بودن محل فرار متهم درصدد دستگیری او بودند، مدتی قبل اخباری از حضور مجدد مقتول در شهرستان به دست آوردند و سرانجام با گسترش چتر اطلاعاتی خود، مخفیگاه او را در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی کردند.

وی در پایان اضافه کرد: در نهایت در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، قاتل پس از سه سال فرار دستگیر شد و این متهم پس از دستگیری به جنایت ارتکابی اعتراف کرد که متعاقباً با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام / 395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران گرد و غبار در سیستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای اسلامی سیستان و بلوچستان بحران گرد و غبار در سیستان استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای اسلامی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش

به گزارش مهر، سرهنگ کریمی، صبح شنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: پس از قتل دو نفر در یک مراسم در عنبرآباد، عامل این قتل دستگیر شد.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • مامور قلابی در سنگر دستگیر شد
  • دستبند پلیس بر دستان قاتلان جوان ۲۳ ساله‌ حاجی آبادی
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری