Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری روز یکشنبه در یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت خوزستان در سرسرای اجتماعات فرماندهی انتظامی خرمشهر بیان کرد: امروز امنیت و آرامش کشور مدیون خون شهدا است و ما باید پاسدار این امنیت باشیم و در مسیری حرکت کنیم که مانند روزهای اول دفاع مقدس با کمترین امکانات و تجهیزات با توکل به خدا از کیان جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدا برای همه نسل‌ها الگو و اسوه هستند، افزود: دوران دفاع مقدس دوران پر افتخاری است و جبهه مقاومت هم با تاسی از همین شهدا است که تاکنون به پیروزی رسیده است.

وی ادامه داد: با الگوگیری از همین شهدا، در حوزه علم و فناوری و انرژی هسته‌ای پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌ایم.
سردار اشتری رمز موفقیت شهدا را اخلاص، ولایت‌مداری و حرکت آنها در مسیر انقلاب بیان کرد و گفت: هر کجا که غیرت دینی داشته باشیم در برابر دشمنان پیروز خواهیم شد همانطور که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما با غیرت دینی و اتکال به خداوند متعال به پیروزی رسیدند.

وی افزود: استان شهیدپرور خوزستان و شهدای نظم و امنیت این استان برای آرامش مردم و رضای خدا جان خود را فدا کردند و امروز باید همه تلاش کنیم که این امنیت همچنان برقرار باشد تا گروهی و یا کسانی جرات نداشته باشند که آرامش را برهم بزنند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تا پای جان از مردم دفاع، و در تلاش است نظم و امنیت را ارتقا دهد گفت: هر کجا که امنیت مردم توسط افراد خاطی مختل شود با قاطعیت برخورد خواهیم کرد.

سردار اشتری با اشاره به اینکه دشمنان و معاندان دنبال این هستند تا به ثبات و اقتدار کشور خدشه وارد کنند ادامه داد: دشمن در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی در غرب ، شرق و شمال کشور و پس از آن با جنگ تحمیلی فتنه‌ها برافروختند اما نیروهای انتظامی و نظامی در مقابل این فتنه‌ها ایستادند و امروز همان راه را با قاطعیت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با داشتن نیروهای حرفه‌ای و آموزش دیده با داشتن تجهیزات و امکانات به روز، با حمایت همه دستگاه‌های امنیتی این راه و حرکت رو به جلوی کشور که در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های بزرگی را طی کرده در مقابل دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم جانفشانی می‌کند

به گزاش ایرنا فرمانده انتظامی استان خوزستان نیز در این آیین گفت: کارکنان نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم جانفشانی، و جان خود را تقدیم می‌کنند.

سردار سید محمد صالحی بیان کرد: این یادواره به مناسبت گرامیداشت شهدای فرماندهی انتظامی استان خوزستان برگزار شده و از خانواده معظم شهدای انتظامی خوزستان اعم از مادران، همسران و فرزندان شهدا دعوت شده است.

وی بیان کرد: این عزیزان چه در طول هشت سال دفاع مقدس که در قالب فرمانده و سرباز در پاسگاه‌های مرزی با دست تقریبا خالی اما با دلی مملو از عشق و ایمان به خدا، پیامبر(ص) و ائمه(ع) ،در دفاع از تمامیت ارضی با دشمن تا بن دندان مسلح جنگیدند و چه پس از آن ، با تلاش وصف ناشدنی در حفظ امنیت، آرامش، جان و مال مردم عزیز کشورمان جهاد کرده و می‌کنند.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: همکاران و همرزمان پرتلاش ما در جای جای میهن اسلامی از مرز تا مرکز شهرها، برای آسایش و امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند و جان عزیز و شیرین خود را تقدیم می‌کنند.

وی افزود: این یادواره مصادف با سالروز وفات‌ ام البنین، همسر گرامی امام علی (ع) و مادر حضرت ابوالفضل عباس(ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، برگزار شده است.

سردار صالحی بیان کرد: ما هرگز ایثار و از خودگذشتگی‌ها، صبر و پایداری مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز را فراموش نخواهیم کرد و از خداوند متعال می‌خواهیم که در دنیا و آخرت، شفاعت این عزیزان شامل حال همه ما شده و عاقبت بخیر و ختم به شهادت شود.

در این آیین از خانواده شهدای نظم و امنیت نیروی انتظامی استان خوزستان تجلیل شد.

برچسب‌ها خرمشهر حسین اشتری شهدا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر حسین اشتری شهدا خرمشهر حسین اشتری شهدا فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت انتظامی جمهوری اسلامی نیروی انتظامی امنیت و آرامش نظم و امنیت آرامش مردم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، آیت الله محامی همچنین با شکرگذاری از بارش رحمت الهی خواستار بهره وری مناسب‌تر از این موهبت آسمانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • تبریک قهرمانی فوتسال توسط استقلال خوزستان
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است