Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان خوزستان در مراسم یادواره ۶۰۸ شهید نظم و امنیت استان گفت: کارکنان نیروی انتظامی برای امنیت و آرامش مردم جانفشانی کرده و جان عزیز و شیرین خود را تقدیم می کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سردار"سید محمد صالحی" امروز یکشنبه 26 دی ماه 1400 در مراسم یادواره 608 شهید نظم و امنیت خوزستان که به مناسبت گرامیداشت شهدای ۱۰ سال اخیر فرماندهی انتظامی استان استان در خرمشهر برگزار شد، در حضور خانواده معظم شهدای استان(مادران، همسران و فرزندان شهدا)، سردار اشتری فرمانده انتظامی کشور و مسوولان استانی ضمن خیر مقدم به مدعوین، با اشاره به دلاورمردی‌ها، جانفشانی‌ها و شهادت با افتخار کارکنان نیروی انتظامی اظهار کرد: این عزیزان چه در طول هشت سال دفاع مقدس که در قالب فرماندهان و سربازان در پاسگاه‌های مرزی با دست تقریبا خالی اما با دلی مملو از عشق و ایمان به خدا، پیامبر و ایمه در دفاع از تمامیت ارضی با دشمن تا دندان مسلح می جنگیدند و حال با تلاش وصف ناشدنی در حفظ امنیت، آرامش، جان و مال مردم عزیز کشورمان جهاد می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این روزها همگان شاهد هستید که همکاران و همرزمان پرتلاش بنده در جای جای میهن اسلامی از مرز تا مرکز شهرها برای آسایش و امنیت و آرامش مردم عزیز جانفشانی می‌کنند و جان عزیز و شیرین خود را تقدیم می کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان افزود: با توجه به اینکه امروز مصادف است با سالروز وفات‌ ام البنین، همسر گرامی امام علی(ع) و مادر حضرت ابوافضل عباس(ع) که به نام روز تکریم از مادران و همسران شهدا نامگذاری شده، ما این یادواره را برگزار کردیم.

"صالحی"در پایان بیان کرد: ما هرگز ایثار و از خودگذشتگی‌ها، صبر و پایداری مادران، همسران و فرزندان شهدای عزیز را فراموش نخواهیم کرد و از خداوند متعال می‌خواهیم که در دنیا و آخرت شفاعت این عزیزان شامل حال همه ما شده و عاقبت بخیر و ختم به شهادت شود.

لازم به ذکر است که در پایان این یادواره از خانواده‌های گرانقدر شهدای مدافع نظم و امنیت تجلیل و قدردانی شد./انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نظم و امنیت فرماندهی انتظامی استان خانواده فرمانده انتظامی نیروی انتظامی هشت سال دفاع مقدس عشق امنیت و آرامش استان خوزستان امام علی امنیت و آرامش برنا خوزستان نیروی انتظامی استان خوزستان شهدای نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها

طرفداری | سردار احمد نورعلی، فرمانده تیپ ویژه تهران با محسن مزجی، رییس حراست کل وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

به نقل از ایسنا، فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه های کشور است، گفت:

نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

سردار احمد نورعلی در دیدار با محسن مزجی، رئیس حراست کل وزارت ورزش و جوانان اظهارکرد:

همکاری و همیاری سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف در طول برگزاری مسابقات ورزشی در طول سال باعث ایجاد محیطی امن و عاری از هرگونه تنش بر روی سکوها برای شهروندان عزیز تهرانی شده و پلیس نیز تمام توان و همکاری خود را برای دستیابی به این امر مهم انجام می‌دهد.

وی افزود:

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، پلیس نیز در مسیر هوشمندسازی قرار گرفته و در اکثر نقاط نظارت‌های خود را هوشمندانه و سیستمی کرده است که این خود باعث سهولت در رفت و آمد و رضایت کامل شهروندان شده است و از طرفی نیز کیفیت کار پلیس را نیز ارتقاء بخشیده است.

به روزرسانی سیستم‌های نظارتی و زیرساخت‌های موجود در استادیوم‌های ورزشی یک امر مهم و حیاتی در برقراری و تامین امنیت در ورزشگاه‌های کشور بوده و نصب دوربین‌های هوشمند توسط پلیس در ورزشگاه‌ها  کمک شایانی در رسیدن به این هدف مهم می‌کند.

فرمانده تیپ ویژه تهران بزرگ ادامه داد:

ورزشگاه بزرگ آزادی با شرایط خاص خود و مسابقات پر تماشاگر خود در طول سال نیازمند حضور پررنگ کارکنان تیپ ویژه تهران بزرگ بوده و در همین راستا کارکنان این فرماندهی از ساعات اولیه قبل از شروع مسابقات در ورزشگاه آزادی حضور یافته و برقراری امنیت را به دست می‌گیرند.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • محفلی به یاد مربیان شهید سپاه فجر فارس
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • شب فراموش نشدنی اراکی‌ها با ۱۹ گل تاریخی
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون