Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر معاون تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور گفت: با شناسایی و رفع موانع فراروی اجرای آب شیرین‌کن بوشهر زمینه برای سرعت‌بخشی به اجرای این پروژه‌ها فراهم می‌شود.

نعمت‌الله ترکی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های آب شیرین کن بوشهر اظهار کرد: در سفرهای استانی نیز پروژهای مهم عمرانی و تولیدی در بازدید میدانی و نشست با مدیران مربوطه مورد بررسی قرار ‌گیرند تا چالش‌ها و مشکلات فراروی آنها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه های آب شیرین کن بهره‌برداری شده در استان بوشهر اکنون ۱۰ درصد آب شرب مورد نیاز استان را تامین می کنند که پیش بینی شده با اجرا پروژه‌های در دست اجرا این میزان به بیش از ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون تولید و توسعه سازمان بازرسی کل کشور عنوان کرد: تسریع در تکمیل پروژه‌ها و رفع موانع و مشکلات در زمینه مشکلات بانکی از جمله هدف‌های مهم در بازدید از پروژه‌های عمرانی و تولیدی است.

آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر نیمه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: استان بوشهر هم اکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار متر مکعب  آب شیرین کن در دست احداث دارد که پیش بینی شده این پروژه‌ها تا سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسند.

وی اظهار کرد: شتاب‌بخشی در روند اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران پروژه های آب شیرین کن و همچنین سرعت بخشی در روند ترخیص اقلام مورد نیاز آب شیرین کن ها از گمرک از جمله خواسته های مهم در حوزه پروژه‌های آب شیرین کن استان بوشهر است.

حمزه‌پور یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پروژه آب شیرین کن جزیره شیف تا بهمن ماه و فاز نخست آب شیرین کن ۱۷ هزار مترمکعبی بوشهر تا پایان امسال وارد مدار شود.

وی در ارتباط با پروژه آب شیرین‌کن ۳۵ هزار متر مکعبی بوشهر نیز گفت: این پروژه اکنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می شود تا نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آب شيرين كن پروژه های آب شیرین کن استان بوشهر پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود

سیدمسعود عظیمی در بازدید میدانی از زیرساخت‌های شهرک صنعتی فراشبند گفت: این طرح که عملیات اجرایی آن سال ۱۳۹۴ آغاز، اما به علت برخی مشکلات نظیر تملک اراضی مسیر و تداخل حریم با شبکه متوسط، ۹ سال به طول انجامیده، با اجرای طرح رفع مشکل حریم، آماده بهره‌برداری می‌شود.

او با بیان اینکه طرح رفع نواقص مشکل خط اختصاصی برق با پیش‌بینی افزون بر ۲.۵ میلیارد تومان در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد، افزود: با بهره‌برداری از خط اختصاصی ۲۰ کیلو ولت شهرک صنعتی فراشبند شاهد تأمین برق پایدار در این شهرک صنعتی خواهیم بود.

عظیمی تصریح کرد: تاکنون ۲۶ قرارداد سرمایه‌گذاری تکمیل پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند در این شهرک صنعتی منعقد که ۳ واحد با اشتغال ۲۰ نفر در مرحله فعالیت و بهره‌برداری و ۲ واحد تولیدی نیز در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین از برنامه این شرکت برای اجرای طرح تکمیل زیرسازی و آسفالت برخی از خیابان‌های این شهرک صنعتی در سال جاری خبر داد و گفت: این طرح در مرحله برآورد قرار دارد.

او از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان فراشبند در تولید خرما و برخی محصولات زراعی و باغی برای ایجاد و راه‌اندازی صنایع تبدیلی و مواد غذایی اقدام کنند.

عظیمی با بیان اینکه این ناحیه صنعتی دارای ۹۸ هکتار مساحت است که از این میزان، ۶۳ هکتار آن را اراضی صنعتی تشکیل می‌دهد، اضافه کرد: مجموعه سردخانه و سورتینگ میوه، تولید سبد مستقر در این شهرک صنعتی نیز به بهره‌برداری رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان