Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن مدعی شد که آنها با پیروزی در بازی فردا باید جواب برخی صحبت‌های مطرح شده در فضای مجازی را بدهند. - اخبار ورزشی -

محمد قریشی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بازی تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: حساب این بازی با مسابقاتی که در لیگ انجام می‌دهیم متفاوت است و بازی‌های حذفی حساسیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر تیمی در این جام روی قهرمانی حساب باز می‌کند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. البته می‌دانیم که برابر تیم خوب پرسپولیس بازی سختی خواهیم داشت.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه خاطر نشان کرد: ما در لیگ برتر هم بازی خوبی در ورزشگاه آزادی به نمایش گذاشتیم و می‌توانستیم امتیاز بگیریم. حساب این بازی هم جداست و تمام هدف ما شکست دادن پرسپولیس است.

وی در واکنش به برخی موضع‌گیری‌های هواداران استقلال در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر اینکه آنها مهدی تارتار را یک مربی از پیش بازنده برابر پرسپولیس می‌دانند، اظهار داشت: تارتار در این چند سال در هر تیمی که بوده نتایج خوبی گرفته و جوان‌های زیادی را هم به فوتبال ایران معرفی کرده است. او هیچ وقت سابقه و رزومه‌اش را زیر سؤال نمی‌برد و این حرف‌ها هم که در شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود فقط حرف‌های هواداری است و تارتار به آنها توجه نمی‌کند. ما اگر بخواهیم حرف بزنیم باید در زمین مسابقه باشد. ما باید با شکست دادن پرسپولیس جواب برخی حرف‌ها را بدهیم.

خطر کسر از امتیاز از ذوب‌آهن پس از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار امباپه به سؤال بدموقع یک خبرنگار + فیلم

مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پس از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا با سؤالی مواجه شد که واکنشش به آن گویای همه چیز درباره حس ستاره فرانسوی بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رؤیای کیلیان امباپه برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پاری‌سن‌ژرمن شاید برای همیشه نابود شد. او و هم‌تیمی‌هایش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا همچون بازی رفت با نتیجه یک بر صفر مغلوب دورتموند شدند تا با قبول شکست 2 بر صفر در مجموع دو بازی از گردونه رقابت‌ها کنار بروند.

این اتفاق در فصلی رخ داد که قرار است آخرین فصل حضور امباپه در پارک دو پرنس باشد؛ چرا که او می‌خواهد به رئال مادرید ملحق شود. در واقع همین موضوع هم مهمترین سوژه‌ای بود که می‌شد در پایان بازی، درباره‌اش از امباپه سؤال پرسید اما خب برخی خبرنگاران هم سؤالات دیگری برای پرسیدن داشتند. در میان آنها یک خبرنگار هم از امباپه‌ای که تیمش دیگر شانسی برای بازی در فینال ندارد، پرسید؛ "در فینال ترجیح می‌دادی از بین بایرن مونیخ و رئال مادرید با کدام یک روبرو شوی؟" که واکنش ستاره فرانسوی به آن جالب بود، واکنشی که تعجب و بی‌اهمیتی را با هم داشت.

صعود دورتموند به فینال در شب بی‌مهری تیرهای دروازه با PSG

فیلم واکنش امباپه به سؤال این خبرنگار را در ادامه مشاهده می‌کنید:

 

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امباپه سوال خبرنگار را بی‌جواب گذاشت
  • واکنش معنادار امباپه به سؤال بدموقع یک خبرنگار + فیلم
  • هوادار تنه به تنه پرسپولیس و استقلال در لیگ!
  • سوال جنجالی که ام باپه بی جواب گذاشت
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)