Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: امروز حوزه اقتصادی نیازمند اصلاحات ساختاری و بازنگری در مفاهیمی است که روند سرمایه گذاری را تسریع و پیش زمینه ای برای توسعه استان خواهند بود.

«حسن بهرام‌نیا» در نشست سرمایه‌گذاری استان با بیان اینکه بهبود وضعیت اقتصادی به عنوان موزون کننده سایر مولفه‌ها بر دیگر حوزه‌های امنیتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی اولویت دارد، اظهار کرد: نگاه امروز فرمانداران باید "اقتصادی" باشد و  از مدیرانی که با نگاه اقتصادی به مسائل مختلف در حوزه سرمایه‌گذاری خوب عمل کنند، حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام از فراهم بودن بسترهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در استان خبر داد و گفت: ملاک ارزیابی عملکرد فرمانداران و مدیران استان، میزان تلاش آنها برای جذب سرمایه گذاران خواهد بود.

بهرام‌نیا، اقتصاد را "ام التنظیم" مسائل استان دانست و تاکید کرد: امروز بیت الغزل کار و تلاش مسئولین ما در دولت و حاکمیت برنامه ریزی در حوزه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است زیرا اگر برای مسائل اقتصادی برنامه داشته باشیم،  مسائل اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نیز بهبود خواهد یافت.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم در تولید، توسعه و رفع معضل بیکاری بسیار مهم و اثرگذار است، خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت استان و ظرفیت های ویژه ایلام برای سرمایه‌گذاری، گنجینه‌های نهفته این دیار باید بالفعل شوند.

در این نشست مصوب شد که 100 مگاوات برق ازطریق انرژی خورشیدی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان تولید شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور «سید احسان خاندوزی» وزیر امور اقتصادی و دارایی، مدیران عامل، معاونین و مدیران این مناطق در مشهد برگزار شد، «اروند» توانست در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را کسب نماید.

دیگر خبرها

  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • نگاه رهبر انقلاب به مسائل حوزه کتاب همه جانبه است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است