Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@20:03:00 GMT

گزینه های خط حمله عراق برای بازی مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۰۲۳

بازی تیم‌ های ملی فوتبال ایران و عراق هفتم بهمن‌ ماه در تهران برگزار خواهد شد.چ

پایگاه خبری وین وین در گزارشی به بررسی شرایط چهار گزینه سرمربی تیم ملی عراق برای خط حمله این تیم در بازی مقابل ایران پرداخت.

به گزارش طرفداری، در گزارش پایگاه خبری وین وین آمده است، پتروویچ سرمربی اهل مونته‌ نگروی تیم ملی عراق از بین چهار گزینه زوج خط حمله موردنظر خود برای دیدار با ایران و لبنان در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را انتخاب خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس ایمن حسین مهاجم تیم ام صلال قطر، علاء عباس مهاجم نیروی هوایی عراق و علی یوسف مهاجم الشرطه شرایط بهتری نسبت به علی الحمادی مهاجم ویکمب وندرز انگلستان دارند و پتروویچ بهترین گزینه‌‌ها را انتخاب خواهد کرد.

این در حالی است که رسانه‌های عراقی گزارش دادند سرمربی تیم ملی عراق نام علی الحمادی را از فهرست خارج کرده، چرا که این بازیکن به دلیل مصدومیت حدود دو ماه است در هیچ مسابقه‌ای حضور نداشته و 10 روز هم تمرین نکرده است که به همین دلیل در این اردو حاضر نخواهد بود.

در همین حال گفته می‌شود از بین این گزینه‌ها در بازی مقابل ایران ایمن حسین آماده‌ترین بازیکن است و احتمالاً علاء عباس در کنارش قرار می‌گیرد، پتروویچ به این زوج اعتماد می‌کند و علی یوسف گزینه تعویضی خواهد بود.

گفتنی است دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق هفتم بهمن‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد پیچیده شدن معادلات خط دفاعی استقلال به دست عارف غلامی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  حمایت یحیی گل محمدی از کنعانی زادگان / عکس بنر هواداران اینتر خطاب به بونوچی: اگر می خواهی پُررو بازی دربیاوری، در بار منتظرت هستیم تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که برای اولین بار از خاک عراق یک هدف حیاتی در تل آویو را مورد قرار داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز (جمعه) از حمله موشکی به تل آویو و بئر السبع خبر داد و در بیانیه‌ای گفت که برای اولین بار از خاک عراق تل آویو را هدف قرار داده است.

طبق اطلاعیه مقاومت اسلامی عراق، در این حمله از موشک‌های کروز «الارقب» استفاده شده و مرکز اطلاعاتی «گیلوت» در تل‌آویو که متعلق به موساد است هدف قرار گرفته است.

در بئر السبع واقع در جنوب فلسطین اشغالی نیز مقر اطلاعاتی «آبراهام» مورد هدف مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدئوی مقاومت عراق از حمله به حیفا
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم
  • وحدت در آزادی مطلق، کبریت بی‌خطر!
  • مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم