Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر امامزاده عبدالله آمل بر استفاده از ظرفیت‌های مذهبی این شهر تاکید کرد و گفت: تدوین سند اقدام مشترک برای توسعه شهر امامزاده عبدالله آمل انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی حسن نژاد در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه امامزاده عبدالله از پتانسیل بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: وجود مرقد مطهر امامزاده عبدالله در حوزه مذهبی، داشتن دانشگاه در زمینه آموزشی، دارا بودن مرکز درمانی، جنگل و طبیعت این منطقه، پتانسیل بالایی دارد، اما متأسفانه مردم این شهر از حداقل‌ها برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شهر با وجود دارا بودن استعداد گردشگری مذهبی از ورودی مناسبی برخوردار نیست، افزود: ورودی این شهر در جایگاه منطقه نیست و متأسفانه به دلیل اینکه در محدوده حوزه راهداری قرار می‌گیرد باید در شورای ترافیک شهرستان برای آن راهکاری اندیشیده شود.

شهردار شهر امامزاده عبدالله آمل از ساماندهی دست‌فروشان این منطقه خبر داد و گفت: زمینی در این حوزه تعیین شده و درصدد هستیم تا بازار محلی در این شهر راه‌اندازی شود.

وی از بازگشایی پارک در اسکومحله خبر داد و افزود: پارکی به مساحت دو هزار متر تا ۲۲ بهمن افتتاح می‌شود که مجموعه پارک‌های منطقه را به سه پارک افزایش می‌دهد، گفت: برای مناطق کاسمده و اسپند نیز که از فضای پارک تفریحی برخوردار نیستند زمینی شناسایی شده که در مرحله انجام توافق قرار دارد.

حسن نژاد یکی از مشکلات این منطقه را نبود ادارات دانست و افزود: سند اقدام مشترک برای توسعه شهر امامزاده عبدالله انجام شده که بر اساس آن خانه بهداشت روستایی و سرای محله در این منطقه احداث می‌شود، البته برای راه اندازی مرکز اورژانس زمینی در نظر گرفته شده و برای راه‌اندازی یک شعبه تأمین اجتماعی نیز برنامه‌ریزی شده است.

وی با تاکید بر ایجاد زمینه مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران در این منطقه، تصریح کرد: این منطقه می‌تواند میزبان یک صنعت خاص مانند مبلمان باشد و در این زمینه در حال برنامه ریزی هستیم.

کد خبر 549178

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران شهرداري شهر آمل برنامه جامع اقدام مشترک توسعه شهری توسعه امامزاده عبدالله آمل شهر برنامه ریزی شهری مدیریت شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر امامزاده عبدالله آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار