Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@01:55:21 GMT

کابینت هایگلاس در آشپزخانه مدرن

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۱۱۰

کابینت هایگلاس در آشپزخانه مدرن

کابینت هایگلاس از جمله محصولات پرطرفدار در میان کابینت‌‎‌های امروزی است که به براق بودن و ظاهر منحصر به فرد خود شناخته می‌شود. - اخبار بازار -

این کابینت‎‌ها با قرار گرفتن در دسته‌‎ی محصولات مقاوم توانستند همزمان دو ویژگی استحکام و زیبایی را برای آشپزخانه‌‎‌های مدرن به ارمغان آورند. تنوع بالای کابینت هایگلاس از لحاظ طراحی ساخت سبب شده تا بتوان این محصول را با قیمت‎‌های متفاوتی در بازار فروش پیدا نموده و برطبق بودجه‌‎ی مدنظر خود آن را سفارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در تهیه و سفارش کابینت‌‎های هایگلاس مدرن موارد حائز اهمیتی مطرح می‌شود که با در نظر گرفتن این موارد در کنار کسب اطلاعات کافی در خصوص ابعاد متفاوت آن می‌توان موفقیت بیشتری را در خرید این محصول حاصل فرمود.

کابینت‎‌های هایگلاس

کابینت هایگلاس یکی از جدیدترین محصولات در صنعت دکوراسیون داخلی و تولید کابینت است که از روکش‎‌های پلاستیکی براق ساخته می‌شود. روکش‎‌های این کابینت‌‎‌ها در حقیقت عامل تمایزدهنده‎‌ی آن‎‌ها از دیگر محصولات هستند و می‌توان این روکش‎‌ها را در انواع متفاوتی از مات و براق، طرح‎‌دار و یا حتی ساده پیدا نموده و برطبق سلیقه‎‌ی خود و متناسب با طرحی که در نظر است، برای آشپزخانه مدرن خود سفارش داد.

جهت آشنایی بیشتر با کابینت هایگلاس  کلیک کنید

آشنایی با روکش هایگلاس

روکش‌‎ کابینت هایگلاس در حقیقت لایه‎‌ی نازکی به نام پلی گلاس و پلاستیک بوده و دارای ظاهر به نسبت شفاف و شیشه مانندی می‌‎باشد. این روکش‌‎‌ها اگر چه به نسبت شیشه مقاوم‌‎تر هستند اما سبک‌‎تر بوده و در تنوع بالای رنگی در اختیار افراد قرار می‌گیرند که این امر سبب شده تا مشتریان با محدودیت بسیار کمتری به سراغ خرید و سفارش دکوراسیون داخلی مدرن دلخواه خود بروند.

مزایای کابینت‎‌های هایگلاس

کابینت‎‌های‎‌هایگلاس به دلیل ویژگی‌‎‌های متفاوت و منحصر به فرد خود با قرار‌گیری در فضای یک آشپزخانه مدرن، مزایای متفاوتی را می‌توانند در آن ایجاد نمایند. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:
برخورداری از وزن متناسب؛ کابینت‎‌های هایگلاس با وجود ساخته شدن از جنس‌ ام دی اف و قرار‌گیری روکش مخصوص بر روی آن از وزن چندان بالایی بهره‌‎مند نبوده و در دسته‎‌ی کابینت‌‎‌های سبک قرار می‌گیرند. اما سبک بودن این کابینت‌‎‌ها به معنای ضعیف‌‎تر بودن آن‌‎‌ها نبوده و می‌توان از آن به عنوان یکی از کابینت‎‌های مقاوم و مستحکم یاد کرد.
ظاهری شکیل وزیبا؛ کابینت هایگلاس به دلیل بهره‌‎مندی از ظاهری براق و زیبا، با قرارگیری در فضای آشپزخانه به مرتب و روشن دیده شدن فضای آن کمک مؤثری نموده و در نهایت سبب می‌شود تا فضای آشپزخانه بزرگ‌‎تر و زیباتر از آنچه که هست به نمایش گذاشته شود.
قیمت مقرون به صرفه؛ قیمت این کابینت‌‎‌ها به نسبت بسیاری از محصولات موجود نظیر کابینت‌‎‌های چوبی و روکش چوب پایین‎‌تر بوده و از این نظر در دسته‌‎ی کابینت‎‌های مقرون به صرفه قرار می‌گیرند. به همین دلیل در تهیه و خرید این کابینت به نسبت دیگر محصولات موجود، مشتریان به مشقت کمتری خواهند افتاد.
سهولت در تمیز کاری؛ آشپزخانه از جمله فضا‌هایی است که مدام در معرض چربی و کثیفی قرار داشته و نیاز به تمیز کاری اساسی و دائمی آن برای رعایت اصول بهداشت و جلوگیری از رشد بسیاری از باکتری‌‎‌ها احساس می‌شود. با توجه به این موضوع، سخت بودن پاک کردن مواد متفاوت از روی کابینت‎‌ها برای افراد بسیار آزاردهنده خواهد بود. خوشبختانه کابینت هایگلاس به گونه‌‎ای بوده که پاک نمودن چربی و مواد متفاوت دیگر از روی آن آسان بوده و شخص از این بابت دچار عذاب و سختی نخواهد شد.
مقاومت در برابر حرارت؛ کابینت هایگلاس اگر چه دارای روکش پلاستیکی و پلی گلاس است، اما در برابر حرارت مقاوم بوده و می‌توان از این نظر به آن اعتماد نمود.
طول عمر مناسب؛ طول عمر به نسبت بالای کابینت‎‌های هایگلاس سبب شده تا بتوان با خیالی آسوده سال‌‎‌ها از این کابینت‎‌ها در آشپزخانه خود استفاده نمود. البته توجه شود که دوام و عمر بالای این کابینت‌‎‌ها به طرز نگهداری و مراقبت از آن‌‎‌ها نیز بستگی داشته و در صورتی‌که هیچگونه دقت و احتیاط در استفاده از آن‌‎‌ها صورت نپذیرد، نمی‌توان دوام چندان بالایی را برای آن متصور شد.

جهت استعلاتم  قیمت کابینت هایگلاس  کلیک کنید

 

تنوع رنگی کابینت‎‌های هایگلاس

تنوع رنگی کابینت‌‎های آشپزخانه هایگلاس بالا بوده و با محدودیت کمتری می‌توان به انتخاب رنگ مورد علاقه‌‎ی خود پرداخت. از جمله رنگ‎‌های مورد استفاده در تولید کابینت‌‎‌های هایگلاس سفید، مشکی، قرمز، آبی، فسفری و طوسی و... بوده که در میان این رنگ‌‎‌ها، سفید بیشترین رنگ مورد استفاده در تولید کابینت‎‌های هایگلاس می‌‎باشد. چرا که رنگ سفید به روشن و بزرگ و البته مدرنیته دیده شدن آشپزخانه کمک مؤثری خواهد کرد.

خرید ارزان‌‎تر کابینت از مراکز تولیدی

به طور کلی مراکز متعددی به عرضه‎‌ی کابینت هایگلاس می‌‎پردازند که از میان این مراکز برخی تولید‌کننده و برخی تنها فروشنده این محصولات هستند. خرید مستقیم محصولات از تولید‌کنندگان معتبر کابینت‎‌های آشپزخانه از جمله روش‎‌های مؤثر جهت انجام خریدی مقرون به صرفه می‌‎باشد. چرا که در خرید مستقیم از تولید‌کنندگان کلیه‌‎ی واسطه‎‌ها حذف شده و می‌توان با خیالی آسوده به قیمت اصلی محصولات دسترسی پیدا نمود.

 

انتخاب سبک مدرن متناسب با فضای منزل خود

اگر چه در تولید کابینت هایگلاس معمولاً محدودیتی از لحاظ نوع سبک معمولاً وجود ندارد، اما خود خریدار می‌‎‌بایست سبک کابینت‎‌های خود را با آگاهی بیشتر و متناسب با نوع وسایل خود و همچنین متراژ منزل خود انتخاب نماید. چرا که انتخاب سبک مدرن در برخی از منازل سبب ناهمگونی وسایل خواهد شد. بنابراین اگر قصد ایجاد فضای مدرن را در آشپزخانه خود دارید خوب است که کلیه‌‎ی وسایل و فضای منزل را نیز به این فضا نزدیک‌‎تر سازید تا از ایجاد یک نوع بی‌‎نظمی ظاهری جلوگیری به عمل آورده باشید.

جهت مشاهده پروژه های انجام شده  کابینت آشپزخانه  کلیک کنید

توجه به رعایت شدن موارد استاندارد در کابینت‌‎‌های تولیدی

در ساخت کابینت هایگلاس و دیگر کابینت‌‎‌های موجود اصول خاصی وجود دارد که در تولید این کابینت‎‌ها می‌‎بایست به این اصول توجه خاصی صورت پذیرد. مثلاً در تولید کابینت‎‌ها میزان عمق کابینت‎‌های هوایی و زمینی می‌‎بایست برابر 35 و 55 متر و در صورت وجود تاج، ارتفاع تاج می‌‎‌بایست حداکثر12 سانتی‌متر باشد. درست بودن این اندازه‌‎‌ها سبب می‌شود تا کار تحویل داده شده دقیق‌‎تر و شکیل‎‌تر باشد. جهت بازدید از نمایشگاه دائمی کابینت، نوین کابین را در گوگل سرچ کنید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تولید کابینت کابینت هایگلاس کابینت ها ی کابینت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند

منصور دیان اردستانی،معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی قم   در خصوص دامپروری در استان گفت:ت: هم اینک ۶ هزار و ۸۷۵ واحد دامداری صنعتی و سنتی در زمینه‌های پرورش و نگهداری گاو شیری، گوساله پرواری، گوسفند و بز داشتی و پرواری و شتر با ظرفیت کل دام سبک و سنگین ۵۸۸ هزار و ۲۸۸ راس در استان قم فعال است.

وی افزود: در اثر تلاش بهره‌برداران بخش دامپروری قم، این استان در تولید محصولات دامی جایگاه خوبی در سطح کشور دارد که در همین خصوص طی سال گذشته حدود ۱۸۰ هزار تُن گوشت قرمز و شیر خام در قم تولید و روانه بازار شد.

وی ادامه داد: با توجه به راهبرد اصلی سازمان جهاد کشاورزی قم در تامین امنیت غذایی مردم، وضعیت تولید محصولات دامی در استان به صورت مستمر رصد و برای افزایش میزان آن از سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه حمایت می‌شود.

مجموع تولید سالانه محصولات کشاورزی قم در بخش‌های مختلف بیش‌از ۸۰۰ هزار تُن است و به گفته مسئولان جهاد کشاورزی قم، افزایش سطح تولید محصولات به خصوص در حوزه دام و طیور در سال جاری با جدیت دنبال می‌شود.

۲ درصد از تولیدات پروتینی کشور با تلاش فعالان حوزه دام و طیور استان قم تامین می‌شود، این موضوع نشان می‌دهد فعالیت‌های بخش کشاورزی در قم با وجود کم‌بودن مساحت استان، دارای بهره‌وری و اثربخشی بالایی است.

بیشتر بهره‌برداران بخش کشاورزی را روستاییان تشکیل می‌دهند به‌نحوی‌که کشاورزی به‌تن‌هایی حدود ۵۰ درصد اشتغال روستاییان در بخش‌های مختلف قم را به خود اختصاص داده‌است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع محصولات باغی در خمین تولید شد
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • مشکل کمبود شکر حل شد؛ متقاضیان ثبت نام کنند
  • با ارزانترین لیبل ایران آشنا شوید
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور