Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بندر مرزی آستارا از مسدود شدن راه ۸ روستای بالادست شهرستان در منطقه حیران خبر داد.

رمضان دانش، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در پی بارش شدید برف که صبح امروز (یکشنبه ۲۶ دی ماه) آغاز شده است، راه روستایی مناطق بالادست شهرستان نیز مسدود شده است.

وی با اشاره به اینکه از آغاز بارش حدود ۱۰ ساعت می گذرد، ادامه داد: در این مدت حدود ۳۰ سانتی متر برف در روستاهای بالادست شهرستان و ۲۰ سانتی متر برف در جاده حیران آستارا به زمین نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بارش برف سنگین که همچنان تداوم دارد، راه روستاهای چملر، ونه بین، مشند، سیج، آق مسجد، دگرمانکشی، فندقه پشته و چناره را مسدود کرده است.

دانش با تأکید بر اینکه جاده اصلی و ترانزیتی آستارا تا تونل حیران در استان گیلان با تلاش بی وقفه مأموران راهداری باز است، خاطرنشان کرد: شهروندان از تردد غیرضروری در جاده های کوهستانی به شدت بپرهیزند.

وی اضافه کرد: هموطنان اگر قصد سفر به شهرستان نمین در استان اردبیل و یا سایر مناطق غرب و شمال غرب کشور را دارند، خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند و علاوه بر پر کردن باک خودروهای خود، تجهزات کامل و البسه گرم کننده به همراه داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اینکه نیروهای راهداری با استفاده از تمام امکانات و نیروهای انسانی در حال ارائه خدمات هستند، تصریح کرد: پلیس در ایست بازرسی قلعه در شهرستان آستارا مانع از تردد خودروهایی را نکات ایمنی ذکر شده را رعایت نمی کنند، می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش برف و باران گردنه حیران جاده حیران شهرستان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: محور‌های قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

سرهنگ رضایی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

به گفته وی محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محور‌های قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای زیرکوه مسدود است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد