Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@17:38:40 GMT

شرط جدایی برای نیمکت نشینان استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۳۲۳

شرط جدایی برای نیمکت نشینان استقلال

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمکت‌نشینی ستاره‌ها یک اتفاق طبیعی در دنیای فوتبال است، اما بازیکنانی که در فوتبال ایران نیمکت نشین می‌شوند به هیچ عنوان این فضا را تحمل نمی‌کنند و دائماً اصرار دارند که خود را به سرمربی تیم تحمیل کنند و چنانچه این اتفاق رخ ندهد صراحتاً عنوان می‌کنند که اگر باشگاه به آن‌ها نیاز ندارد مجوز خروج‌شان را صادر کند تا بتوانند در سایر تیم‌ها بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در حال حاضر به یکی از چالش‌های جدی باشگاه استقلال تبدیل شده، اما مسئولان این باشگاه برای خالی نشدن تیمشان از ستاره‌های حال حاضر، به هیچ عنوان حاضر به صدور رضایت‌نامه بازیکنان نیمکت‌نشین نیستند و تأکید دارند تنها به صورت قرضی رضایت‌نامه جدایی‌طلب‌ها و سکونشین‌ها را صادر می‌کنند تا در صورت نیاز باشگاه استقلال بتواند در فصل بعد رقابت‌های لیگ برتر از آن‌ها در ترکیب خود استفاده کند.

در حال حاضر بازیکنانی نظیر روزبه چشمی، امین قاسمی‌نژاد، بابک مرادی، سعید مهری، رشید مظاهری، فردین رابط و متین کریم‌زاده تمایل به خروج از فهرست بازیکنان استقلال را دارند، اما این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای صدور رضایت‌نامه آن‌ها ندارد مگر اینکه سرمربی تیم فوتبال استقلال با جدایی آن‌ها موافقت کند؛ سپس مدیران باشگاه استقلال به صورت مشروط رضایتنامه آن‌ها را صادر خواهد کرد.

اما صدور رضایتنامه مشروط زیاد به مذاق بازیکنان استقلال خوش نمی‌آید بلکه آن‌ها اعتقاد دارند چنانچه بنابر جدایی از استقلال است خروج آن‌ها باید به صورت قطعی صورت پذیرد تا بتوانند برنامه‌ریزی دقیقی برای آینده خود داشته باشند، اما باشگاه استقلال زیر بار این موضوع نمی‌رود و به بازیکنانی که قصد جدایی دارند صراحتاً اعلام کرده است خبری از رضایتنامه قطعی نیست و هر کسی دلش با تیم نیست می‌تواند از باشگاه خواهان، بخواهد به صورت رسمی با استقلال وارد مذاکره شود تا در صورت موافقت رضایتنامه قرضی آن‌ها برای باشگاه مقصد صادر شود.

با این شرایط باید دید آیا بازیکنان و ستاره‌های نیمکت نشین استقلال حاضر به جدایی از استقلال هستند یا اینکه در نقل و انتقالات زمستانی قید پیشنهادهای دیگر را خواهند زد.

البته برخی بازیکنان ممکن است این پیشنهاد را قبول کنند، چون معتقدند در سال منتهی به رقابت‌های جام جهانی می‌توانند با حضور در تیمی که به صورت ثابت امکان بازی برای آن‌ها وجود داشته باشد، شانس دعوت به تیم ملی را به دست آورند، اما برخی دیگر زیر بار خروج قرضی به تیم‌های دیگر نمی‌روند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال لیگ برتر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان، حریف امروز (جمعه) تیمش را افتخار جام حذفی دانست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی و صعود طلایی‌پوشان به مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: استقلال تیمی منظم و باکیفیت داشت و باعث افتخار جام حذفی بود. دو بازی آخر این تیم را آنالیز کردیم. استقلال ملاثانی از بازیکنان خوبی در خطوط هافبک و حمله بهره می‌برد و ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان دارد.

مورایس مسلمان شد

وی در مورد شایعه گرویدن خود به دین مبین اسلام خاطرنشان کرد: من مشکلی با سؤالات متفاوت ندارم. من می‌خواهم زندگی شخصی و حرفه‌ای خودم را به‌صورت جداگانه دنبال کنم. مدتی قبل با افتخار به دین اسلام گرویدم و می‌خواستم این مسئله را در پایان فصل بگویم. حالا یکی از شما و عضو یکی از خانواده‌های ایرانی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه در فضای مجازی به ارتباط میان تغییرات زندگی شخصی خود و اُفت سپاهان اشاره شده است، گفت: دوباره به زندگی شخصی‌ام اشاره شد. من مربی حرفه‌ای فوتبال هستم. نمی‌دانم شما خانواده دارید یا خیر. قطعاً هر یک از شما خانواده دارید و به مسئولیت کار خودتان هم رسیدگی می‌کنید. وقتی فردی حرفه‌ای تشکیل خانواده می‌دهد، مسئولیت او بیشتر می‌شود. فکر نمی‌کنم این موضوع، دلیلی برای نتایج سپاهان باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال ملاثانی + فیلم
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • هشدار بارسا به ژاوی: رفتارت را درست کن
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟