Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نیروی زمینی ارتش گفت: در بیمارستان‌های ارتش 250 هزار نفر بیمار کرونایی را در 23 ماه گذشته درمان کردیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ارتش، سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی افزود: در 23 ماه از شروع بیماری کرونا 250هزار نفر را به صورت سرپایی و بستری در بیمارستان‌های ارتش درمان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: در بیست و سومین ماه مبارزه با ویروس کرونا در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم و میزان فوتی روزانه به کمترین حد رسیده است. بیماری فعلاً کنترل شده است، ولی با وجود سویه جدید اُمیکرون و پایین آمدن میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باید هموطنان مراقب باشند درگیر این سویه جدید نشوند.
رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نیروی زمینی ارتش افزود: شاید این سویه جدید مرگ و میر کمتری داشته باشد، اما میزان آلودگی آن خیلی بیشتر است و علائم سرما خوردگی را ایجاد می‌کند. معمولاً نیاز به بستری نیست، اما به هر صورت افراد را زمین‌گیر می‌کند.
وی با تأکید بر این که مردم باید دُز سوم واکسیناسیون را جدی بگیرند، گفت: در نیروی زمینی ارتش به تمام کارکنان دو دُز واکسن زده شده است و دُز سوم را از حدود یکماه پیش شروع کردیم.
سرتیپ دوم موذنی با بیان این که ما در چند ماه گذشته در ارتش فوتی نداشتیم و بیماری کاملاً کنترل شده است، افزود: مراکز آموزشی و فرهنگی ما که کارکنان وظیفه و دانشجویان دانشگاه افسری و درجه‌داری در آن مراکز حضور دارند، کاملاً تحت کنترلند و مرز‌ها مرتب غربالگری می‌شوند.
رئیس اداره بهداشت، درمان و امداد نیروی زمینی ارتش با تأکید بر این که پادگان‌ها، هنوز هم امن‌ترین اماکن تجمعی‌اند، گفت: امیدواریم که بتوانیم مثل گذشته پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیماری رانجام دهیم.
وی در ادامه افزود: در 23 ماه گذشته 250 هزار نفر را به صورت سرپایی و بستری درمان کردیم و توانستیم بیش از 350 هزار نفر از نیرو‌های زمینی ارتش را واکسینه کنیم. علاوه بر 28بیمارستان ثابتی که داشتیم، 11بیمارستان صحرایی و متحرک را در این مدت 23ماه راه اندازی کردیم.
سرتیپ دوم موذنی با اشاره بر این موضوع که هرکجا بحرانی به وجود آمد به موقوع حضور پیدا کردیم، گفت: در سیستان و بلوچستان، قم، رشت، گیلان، خرم آباد با آمادگی کامل برای مبارزه با این بیماری حاضر شدیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمارستان های ارتش نیروی زمینی ارتش هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار

به گزارش  ­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­ضاربان افزود: آب لوله کشی‌ها سالم است اگر بعضی جاها­ نشتی داشته باشد کلر توزیع می‌کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   وی گفت:­ برای­ ­کنترل مالاریا، هم بیماریابی داشتیم هم برای این که این آب‌ها باید خشکانده شود و از تکثیر پشه آنوفل جلوگیری شود و در کنار آن بحث مراقبت از خود بیماری است که لام می‌گیریم یعنی کسی که مشکوک به بیماری باشد لام گرفته می‌شود و درمان می‌شود که احیانا اگر درمان نشود مورد گزش قرار می‌گیرد و دچار آسیب می‌شود. ­ضاربان ادامه داد:­بحث دوم توزیع کلر یک درصد­­است که توصیه کردیم در وهله اول­ ­آب معدنی توزیع­ شود و در کنار آن کلر یک درصد توزیع­ شود تا آب آلوده منجر به ابتلای افراد به بیماری وبا نشوند. وی گفت:­ سمپاشی هم انجام می‌شود تا پشه تکثیر نشود و محلول ریخته می‌شود. ضاربان اظهار کرد­مراقبت از مادران باردار هم از مهمترین ماموریت‌های ما است. وی افزود:­برای خشکاندن آب­ ­از همه نهاد‌ها و ارگان‌های ذی ربط و تاثیرگذار­ از جمله آتش نشانی، اداره آب و فاضلاب، فرمانداری و بخشداری و حتی نیرو‌های مردمی کمک خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • پیشگیری از بیماری‌های احتمالی بعد از سیل چابهار
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • حمله به رفح برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود
  • التیام سریع زخم پای دیابتی با استفاده روزانه از یک محصول فناورانه ایرانی در منزل
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی