Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید که این تیم در لیگ قهرمانان اروپا از رویارویی با هیچ تیمی نمی‌ترسد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنجامین پاوار که اخیراً از مرز انجام 100 بازی برای بایرن مونیخ گذشت، در گفت‌وگو با برنامه «تله‌فوت» از شبکه تلویزیونی «TF1» فرانسه گفت: انجام صد بازی برای چنین باشگاهی افتخاری بزرگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن بهترین باشگاه آلمان است و به کسب جام‌های قهرمانی و فتح لیگ قهرمانان اروپا عادت دارد. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم نشان دهیم که ما همچنین بهترین تیم دنیا هستیم.

وی همچنین در خصوص وضعیت خودش که در مقطعی دچار اُفت شده بود، اظهار داشت: در مقطعی من به لحاظ ذهنی مشکلاتی داشتم که به خاطر زندگی شخصی و ابتلایم به ویروس کرونا بود و به همین خاطر نتوانستم عملکرد خوبی ارائه دهم. با این حال به تلاشم ادامه دادم و حالا نتیجه‌اش را می‌بینم. حالا به بازی معمول خودم بازگشته‌ام.

مدافع فرانسوی بایرن مونیخ همچنین در تمجید از هم‌‌تیمی لهستانی‌اش که اخیراً رقابت برای کسب توپ طلا را به لیونل مسی واگذار کرد، خاطرنشان کرد: لواندوفسکی شایسته کسب توپ طلا بود. از دید من دو مهاجم هستند که نمی‌توانند دست از گلزنی بردارند که یکی روبرت لواندوفسکی است و دیگری کریم بنزما. هر دوی آنها اسطوره هستند.

گزینه جدید بایرن مونیخ برای خرید به عنوان ذخیره نویر

پاوار 25 ساله همچنین در خصوص رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: ما ترسی از هیچ تیمی نداریم چون بایرن یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. ما نه از رئال مادرید می‌ترسیم، نه از پاری‌سن‌ژرمن.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کریم بنزما روبرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ کریم بنزما روبرت لواندوفسکی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه روبروی لوریان به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-4 شکست دهد و ۳ امتیاز دیگر را هم در این فصل به دست آورد.

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل از چهار گل تیمش را وارد دروازه حریف کند و یک پاس گل هم برای عثمان دمبله ارسال کرد که دو گل دیگر پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند.

این ستاره فرانسوی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند موفق شد تعداد گل‌های زده‌اش را به ۴۳ گل برساند و این بدین معناست که او از بهترین رکوردش که به ثمر رساندن ۴۲ گل در فصل 21-2020 بود عبور کرد

این بازیکن در این فصل در ۴۳ بازی در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پاری سن ژرمن به میدان رفته و موفق شده ۴۳ گل به ثمر برساند که آماری بسیار درخشان به حساب می‌آید و به نظر می‌رسد که حالا کادر فنی، مدیران و هواداران رئال مادرید بی صبرانه منتظر حضور و درخشش او در این تیم هستند.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم