Web Analytics Made Easy - Statcounter

"علیرضا گوهری" روز یک‌شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: عکس منتشر شده در فضای مجازی که رقابت همزمان سنگ‌نوردان دختر و پسر در دیواره را نشان می‌دهد مربوط به مسابقات آسیایی سال ۹۱ است که به میزبانی همدان برگزار شد.

وی افزود: مطالب مطرح شده به واسطه انتشار این عکس کاملا غیرواقعی است و مسابقات انتخابی استان همدان در بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

????️تصویر مسابقات آسیایی سنگ‌نوردی مربوط به سال ۹۱

گوهری گفت: در این مسابقات ده‌ها عکاس و خبرنگار حضور داشتند و برگزاری این رویداد در ۲ بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا منعکس شده است.

وی خاطرنشان کرد: هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان یکی از بی‌حاشیه‌ترین هیات‌های استان است و نباید بدون بررسی و مستندات واقعی شایعه سازی‌های مخرب صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مسابقات براساس ضوابط و قوانین اخلاقی برگزار می‌شود، یادآور شد: رعایت منشور اخلاقی رقابت‌های ورزشی اولویت برنامه‌های اجرایی هیات است.

مسابقات سنگ‌نوردی انتخابی استان همدان اعزامی به رقابت‌های بین المللی جام فجر جمعه گذشته در سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد این شهر برگزار شد.

برچسب‌ها ایرنا همدان صخره نوردی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرنا همدان صخره نوردی ایرنا همدان صخره نوردی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک