Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@19:01:45 GMT

همسران و مادران شهدا در یزد تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۵۸۶

همسران و مادران شهدا در یزد تجلیل شدند

گروه استان‌ها- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه ۷۰۰ نفر از همسران شهدای استان یزد در قید حیات هستند تکریم مادران و همسران شهدا را وظیفه‌ای همگانی دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، حجت الاسلام شیخ عباس زارع در آیین تکریم از مادران و همسران شهدای یزد که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد برگزار شد اظهار داشت: تعداد کل همسران شهدای استان یزد 787 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 700 نفر از همسران شهدای استان یزد در قید حیات هستند عنوان کرد: در کنار هر موفقیتی در طول تاریخ وجود داشته که نمونه بارز آن در واقعه کربلا و زندگانی مبارک سایر معصومین(س) است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران هم مادران و همسران شهدا نقش بسیار مهمی در پیروزی حق بر باطل داشتند.

مراسم گرامیداشت مادران و همسران شهدا در حرم مطهر رضوی برگزار شدمادران و همسران شهدا زبان گویای شهیدان با جامعه ما هستندمسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه: خون شهدای موجب بیداری جامعه می‌شود

زارع خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم که به تکریم همسران و مادران شهدا بپردازیم و حفاظت و حراست از ارزش‌های دفاع مقدس را در دستور کار قرار دهیم.

وی به سالروز وفات حضرت ام البنین(س) اشاره کرد و افزود: آن حضرت بالاترین بصیرت و ایثار را داشتند و فرزندان خود را فدای راه اسلام و ولایت کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد خاطرنشان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس هم ما شاهد رشادت‌های مادران و همسران شهدا و ایثار آنها بودیم به گونه‌ای که مادران در ایران اسلامی فرزندان خود را برای دفاع از اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

در این مراسم که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد و محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی برگزار شد از تعدادی مادران و همسران شهدای یزد تجلیل شد.

انتهای پیام/781/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مادران و همسران شهدا همسران شهدای استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، منابع محلی تصاویری منتشر کرده اند که به لحظات خداحافظی بستگان و آشنایان با شهدای غزه در شهر رفح در جنوب این باریکه مرتبط است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند. شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092067 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • لحظات خداحافظی غم‌بار بستگان با شهدا در رفح+ فیلم
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم