Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - محمد خوشابی مسئول دبیرخانه بیست و ششمین جشنواره تئاتر استان تهران گفت: نمایش لاله عباسی یک عاشقانه اجتماعی است که با نگاهی متفاوت به مسئله افرادی که در طول جنگ مورد آسیب و صدمه جسمانی و روانی قرارگرفتند می‌پردازد.

عباس یک جانباز جنگی است که به سبب ترکش‌های موجود در بدنش، امکان کار کردن و داشتن شغل از او گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو تصمیم میگیرد خاطرات دوران جنگ و رویداد‌های آن دوره را در قالب یک کتاب منتشر کند. در این میان لاله همسر عباس می‌کوشد تا در نوشتن و تدوین این کتاب او را یاری کند.

 خوشابی ضمن اشاره به ساخت و تولید این اثر در انجمن هنر‌های نمایشی استان تهران اضافه کرد: نام نمایش برآمده از دو شخصیت اصلی اثر است. عباس که جانباز جنگی است ضمن نگارش کتاب خاطرات خود به مادر دختر بچه‌ای قول داده است تا دخترش را در یکی از عملیات‌های دوران جنگ پیدا کند.

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ۶۴ نمایش از استان‌های کشور به مهمترین رویداد نمایشی سال معرفی شده اند که نمایش لاله عباسی همراه با دو اثر دیگر از استان تهران در آن حضور دارند.

خوشابی اعلام کرد در روز یکشنبه ۲۶ دیماه نمایش لاله عباسی میزبان خبرنگاران و عکاسان تئاتر خواهد بود.

محمد یزدی کارگردانی نمایش لاله عباسی را بر عهده دارد و در کنار هستی صالح آبادی، سعید بهرامی، مبینا بیات و نرگس ایزدی به ایفای نقش می‌پردازد.

همچنین حسین قاسمی، محمد مقدم، مهران نصیر لو و هومن حسینی اجرای دکور، نرگس یزدی طراح لباس، اهورا یزدی، داود ناظری موسیقی، معید امین دستیار کارگردان، محمد یزدی طراح صحنه و نور، محمد خوشابی مجری طرح، رضا کلیدی طراح پوستر بعنوان دست اندرکاران و عوامل در ساخت این اثر همکاری و مشارکت کردند.

نمایش لاله عباسی تا ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن استاد هادی اسلامی مجموعه محراب به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تئاتر فجر تالار محراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دشت لاله‌های واژگون در دهاقان
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • عکس/ جشنواره لاله‌های باغ ایرانی
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست