Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رییس جمهوری مصوبات تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان‌های کرمان، هرمزگان، فارس و سیستان و بلوچستان را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۲ دی ۱۴۰۰، مبلغ ۵۶۳۹ میلیارد ریال اعتبار به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به منظور جبران خسارات وارده به بخش‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی ناشی از وقوع سیل دی ماه سال جاری در شهرستان‌های استان کرمان اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دولت همچنین با پرداخت تسهیلات بانکی ارزان قیمت به مبلغ ۸۲۵ میلیارد ریال (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) و بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی)، بازپرداخت ۵ ساله برای تسهیلات تعمیری و بازپرداخت ۷ ساله برای تسهیلات معیشتی توسط بانک مرکزی با ضمانت زنجیره‌ای موافقت کرد.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان نیز موظف شدند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.

ابلاغ مصوبه تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان هرمزگان

هیات وزیران همچنین در جلسه مورخ ۲۲ دی ۱۴۰۰، با اختصاص مبلغ ۷۱۲۳ میلیارد ریال اعتبار به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای جبران خسارات وارده به بخش‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی ناشی از وقوع سیل دی ماه سال جاری در شهرستان‌های استان هرمزگان موافقت کرد.

همچنین با تصویب دولت، مبلغ ۱۲۷۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) و بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی)، بازپرداخت ۵ ساله برای تسهیلات تعمیری و بازپرداخت ۷ ساله برای تسهیلات معیشتی توسط بانک مرکزی با ضمانت زنجیره‌ای اختصاص یافت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های مربوط موظف شدند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.

تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان فارس

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۲ دی ۱۴۰۰، با اختصاص مبلغ ۶۰۸۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار به صورت هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای جبران خسارات وارده به بخش‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی ناشی از وقوع سیل دی ماه سال جاری در شهرستان‌های استان فارس موافقت کرد.

بر این اساس و به منظور جبران خسارات ناشی از سیل و آب گرفتگی مناطق مسکونی شهرستان‌های استان یاد شده، مبلغ ۱۵۴۵ میلیارد ریال، تسهیلات بانکی (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) و بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی)، بازپرداخت ۵ ساله برای تسهیلات تعمیری و بازپرداخت ۷ ساله برای تسهیلات معیشتی توسط بانک مرکزی با ضمانت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مذکور موظفند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.

ابلاغ مصوبه تخصیص اعتبار و تسهیلات بانکی برای جبران خسارات ناشی از سیل در استان سیستان و بلوچستان

هیات وزیران در جلسه مورخ ۲۲ دی ۱۴۰۰، به منظور جبران خسارات وارده به بخش‌های مسکونی و تأسیسات زیربنایی ناشی از وقوع سیل دی ماه سال جاری در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، با اختصاص مبلغ ۹۱۵۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای موافقت کرد.

به موجب مصوبه دولت، مبلغ ۳۹۳۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی (با سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری) و بازپرداخت ۱۵ ساله برای تسهیلات بازسازی (۳ سال دوران مشارکت مدنی و ۱۲ سال دوران فروش اقساطی)، بازپرداخت ۵ ساله برای تسهیلات تعمیری و بازپرداخت ۷ ساله برای تسهیلات معیشتی توسط بانک مرکزی با ضمانت زنجیره‌ای پرداخت می‌شود و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مذکور موظفند ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام بازسازی، گزارش عملکرد اعتبارات فوق را در مقاطع زمانی سه ماهه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور هزینه ای و تملک دارایی های سرمایه ای سود ۴ درصد روستایی و ۵ درصد شهری میلیارد ریال ریال اعتبار هیات وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • پیگیری برای ارائه تسهیلات بانکی براساس تخلف و تصادف رانندگی/ نحوه پرداخت حق بیمه تغییر می‌کند
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • بانک ها با تسهیلات مسکن چه می‌کنند؟
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است