Web Analytics Made Easy - Statcounter

سویا به دلیل وضعیت خوان جوردن خواهان تعویق بازی امروز مقابل رئال بتیس شده است.

خوان جوردن، بازیکن سویا که شب گذشته از سوی تماشاگران بتیس مورد اصابت میله قرار گرفته بود، اکنون تحت نظارت است و به ادامه بازی نیمه تمام سویا و بتیس نمی رسد.

به گزارش طرفداری و به نقل از الچیرینگیتو، شب گذشته دو تیم سویا و بتیس در جریان مسابقات کوپا دل ری مقابل هم قرار گرفتند اما این بازی بعد از پرتاب یک میله از سوی تماشارگان و برخورد با سر خوان جوردن در حالی که با نتیجه 1-1 دنبال می شد، متوقف و نیمه تمام رها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس امروز فدراسیون فوتبال اسپانیا به طور رسمی اعلام کرد که ادامه این دیدار امروز برگزار می شود اما این بار تماشاگران اجازه حضور در استادیوم را نخواهند داشت. حال در شرایطی که کمتر از سه ساعت به شروع ادامه بازی سویا و بتیس باقی مانده، باشگاه سویا خواهان تعویق و لغو این دیدار است زیرا خوان جوردن تحت نظارت پزشکان است و سویا فعلاً قادر به استفاده از او نخواهد بود. آن ها می خواهند بازی در شرایطی از سر گرفته شود که خوان جوردن نیز قادر به بازی کردن باشد. با این حال، لالیگا چنین چیزی را غیرممکن می داند زیرا با لغو و تعویق این دیدار، برنامه بازی های بعدی این دو تیم بسیار فشرده و نامنظم می شود.

همچنین بخوانید:

تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

احتمال از سرگیری بازی سویا - رئال بتیس، فردا پشت درهای بسته

ادامه بازی سویا - بتیس امروز برگزار می شود

تماشاگر خاطی در بازی بتیس و سویا، دستگیر شد

 

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد پیچیده شدن معادلات خط دفاعی استقلال به دست عارف غلامی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  حمایت یحیی گل محمدی از کنعانی زادگان / عکس بنر هواداران اینتر خطاب به بونوچی: اگر می خواهی پُررو بازی دربیاوری، در بار منتظرت هستیم تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ادامه بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد

رویترز به نقل از یک مقام مطلع کاخ سفید اعلام کرد که دیدار از پیش‌ برنامه‌ریزی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا و رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در ماه آتی میلادی به تعویق افتاده است.

به گزارش ایسنا، این مقام کاخ سفید در این رابطه گفت: ما مشتاق بازدید رئیس‌جمهور اردوغان از کاخ سفید در زمانی که برای طرفین مساعد باشد هستیم. ما نتوانستیم برنامه‌های‌مان را تطابق دهیم و نمی‌توانیم در این زمان هیچ برنامه دیداری را به شما اعلام کنیم.

مطابق با گزارش‌ها، ایالات متحده پیشتر از اردوغان دعوت کرده بود تا در تاریخ ۹ مه به ترکیه سفر کند.

جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز پنج‌شنبه اعلام کرده بود که جو بایدن هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای دیدار با رجب طیب اردوغان ندارد.

کربی در رابطه با سفر احتمالی اردوغان به واشنگتن و بازدید از کاخ سفید گفته بود: هنوز هیچ برنامه خاصی برای بازدید رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد و من هیچ نظر خاصی در این رابطه ندارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • دیدار بایدن و اردوغان به تعویق افتاد
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • تایلند فینالیست شد/ حذف تاجیکستان در ضربات پنالتی
  • واکنش توییتر باشگاه رم به برد مقابل اودینزه با انتشار تصویری از سردار آزمون
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید