Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@00:28:16 GMT

قلی‌زاده در تقابل حساس با آنتورپ

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۵۹۰۴

ستاره ایرانی شارلروا یکی از ۱۱ بازیکن تیمش مقابل آنتورپ است.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم فوتبال شارلروا که علی قلی‌زاده را در اختیار دارد، از ساعت ۱۶ امروز در بوسویل استادیوم به مصاف تیم رده چهارمی رویال آنتورپ خواهد رفت.

 

علی قلی‌زاده پس از ۱۰ هفته حضور ثابت و پیاپی در ترکیب بازی‌های ژوپیر لیگ، امروز هم در دیدار مقابل رویال آنتورپ یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش است و در سمت راست خط حمله به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره ایرانی شارلروا که در فصل جاری ژوپیر لیگ بلژیک ۲۰ بار به میدان رفته و طی این مدت، هفت گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده، امروز هم مقابل آنتورپ برای تیمش به کار گرفته شده است.

 

 

یاران قلی‌زاده با ۱۰ پیروزی، ۵ مساوی و ۶ شکست در فصل ۲۲-۲۰۲۱ ژوپیر لیگ بلژیک ۳۵ امتیازی و تیم ششم جدول هستند که در صورت برتری مقابل رویا آنتورپ، جایگاه این تیم در رتبه چهارم را می‌گیرند.

شارلروا علی قلی زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شارلروا علی قلی زاده ژوپیر لیگ قلی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، متس هوملس، مدافع آلمانی بوروسیا دورتموند، پس از شکست 1-0 پاری سن ژرمن در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اعلام کرد که اگر تیمش می‌خواهد به فینال برسد، باید در پاریس هم این نمایش را تکرار کند.

در شبی که نیکلاس فولکروگ تنها گل تیم آلمانی را به ثمر رساند و جیدون سانچو نمایشی دیدنی داشت، هوملس به دلیل جلوگیری از حملات خطرناک بازیکنانی مانند کیلیان امباپه و عثمان دمبله به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

این مدافع آلمانی در اظهاراتی به دازن از عملکردی که تیمش نشان داد، راضی بود و از هم تیمی‌هایش خواست دوباره چنین نتیجه‌ای را تکرار تا به فینال برسند.

هوملس گفت: "یک بازی عالی انجام دادیم. این یک عملکرد بسیار پخته از طرف ما بود. به هم کمک کردیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم."

هوملس، 35 ساله، با اشاره به آرامش تیمش در لحظات حساس بازی عنوان کرد: "آرام ماندن و تصمیم گیری خوب در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسان نیست، اما ما این کار را برای مدت طولانی به خوبی انجام دادیم. البته که می‌خواهیم به فینال ومبلی برویم، اما سه شنبه در پاریس یک بازی سخت دیگر خواهیم داشت. اگر می‌خواهیم به فینال راه پیدا کنیم، باید بتوانیم در پاریس دوام بیاوریم."

دیگر خبرها

  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!