Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-کمیسیون انتخابات هندوستان ممنوعیت تجمعات انتخاباتی را در پنج ایالت به علت پاندمی کووید-19 به مدت یک هفته دیگر تا روز 22 ژوئن تمدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا،به گزارش اکونومیک تایمز، با این حال کمیسیون انتخابات روز شنبه با کاهش محدودیتها به احزاب سیاسی اجازه داد تا نشست هایی با حضور حداکثر 300 نفر برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمیسیون انتخابات روز 8 ژانویه در کنار اعلام برنامه انتخابات در ایالتهای اوتار پرادش، اوتاراخاند، پنجاب، گوا و مانیپور همچنین دستور ممنوعیت کامل تجمعات فیزیکی را تار روز 15 ژانویه به علت تهدید ویروس اومیکرون اعلام کرده بود.
این اولین مجموعه انتخابات در هندوستان است که در بحبوحه پاندمی و با ممنوعیت تجمعات فیزیکی به مدت 15 روز برگزار می شود.
تمام محدودیتهای دیگر مرتبط با پاندمی نیز که همزمان با برنامه انتخاباتی اعلام شده بود، همچنان اجرا خواهند شد و دستورالعملهای بعدی با بررسی شرایط اعلام خواهد شد. کمیسیون انتخابات از همه احزاب سیاسی خواست که اجرای دستورالعملهای مربوط به کووید را تضمین نمایند.
به گزارش دیپلمات، انتخابات مجالس ایالتی در پنج ایالت مزبور هندوستان در چند مرحله در روزهای 10 فوریه تا 7 مارس برگزار خواهد شد. کمیسیون انتخابات هندوستان در توجیه تصمیم خود برای برگزاری انتخابات در بحبوحه سومین موج کووید-19 با سویه اومیکرون تاکید کرد که برگزاری به موقع انتخابات در واقع عصاره حفظ کشورداری دموکراتیک است.

ایرنا

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هندوستان کمیسیون انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • مجلس دوازدهم باید به بهبود معیشت مردم بپردازد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • تحقیقات اتحادیه اروپا در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا
  • اتحادیه اروپا تحقیقات جدیدی را در مورد سیاست‌های انتخاباتی متا آغاز خواهد کرد
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد