Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@03:59:16 GMT

نظر متفاوت جوکار درباره عملکرد وزیر کار

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۱۹۴

نظر متفاوت جوکار درباره عملکرد وزیر کار

 رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس گفت: عملکرد عبدالملکی در به‌ کارگیری نیروهای جوان و انقلابی بسیار حائز اهمیت است و در حوزه‌های مختلف و ایجاد اشتغال گام‌های مثبتی برداشته شده است.

محمدصالح جوکار روز یکشنبه در ارزیابی خود از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر بخواهیم ارزیابی از عملکرد وزیران داشته باشیم، نمی‌توان قضاوت کرد که عملکرد آنها در این مدت کوتاه مثبت بوده یا نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: البته جهت‌گیری‌ها و سمت و سوها و آنچه که به عنوان هدف مشخص می‌شود تا الان خوب بوده است. 

جوکار بیان کرد: به‌کارگیری نیروهای جوان و انقلابی بسیار حائز اهمیت است و در حوزه‌های مختلف و ایجاد اشتغال گام‌های مثبتی برداشته شده است.

وی عنوان کرد: با توجه به تجربیات قبلی که وزیر کار در کمیته امداد امام (ره) و در بحث اشتغالزایی داشته امروز این تجربیات می‌تواند در این وزارتخانه اثرگذار و اثربخش باشد.

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس در ارزیابی خود از عملکرد وزیر در برخورد با مفاسد گفت: در برخورد با فساد اصل موضوع این است که ریشه‌های فساد خشکانده شود و البته ریشه‌های فساد در عدم نظارت‌های دقیق بر عملکرد مجموعه‌های اقتصادی خصوصا در حوزه شستا است که به وابسته به برخی افراد است.

جوکار تصریح کرد: باید به گونه‌ای تنظیم مقررات کنیم که جلوی فساد گرفته شده و با مفسد برخورد شود و انتظار مردم هم این است که دیگر فسادی رخ ندهد و عوامل ایجاد فساد به‌طور کلی برچیده شود، امیدواریم وزیر در این زمینه هم بتواند کارنامه خوب و موفقی ارائه کند.

وی اظهار کرد: باید اشکالات کار و گلوگاه‌ها به شکل شفاف به مردم اعلام شود و اقداماتی هم که در راستای برداشتن این موانع و شفاف‌سازی صورت گرفته برای مردم تبیین شود.

جوکار بیان کرد: جریان مخالف دولت دنبال این است که بهانه‌گیری کند و به جای انتقاد درست به بحث‌های حاشیه‌ای بپردازد.

وی عنوان کرد: نباید به انتقادات نمایندگان و سوالات و تذکرات آنها به عنوان جریان مخالف نگاه کنیم بلکه باید پاسخ شفاف و صریح داده شود که ذهن مردم نسبت به موضوعات شفاف شود. 

رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس ادامه داد: هر مساله‌ای هم که در رسانه‌ها مطرح می‌شود باید توسط تیم رسانه‌ای دولت برای مردم شفاف و روشن کند./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: جوکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: این نمایشگاه به وسعت ۵۰۰ متر مربع با موضوعات مختلف تا ۲۲ اردیبهشت در دانشگاه علم و هنر یزد برای بازدید علاقه‌مندان برپاست. 


طالبی افزود: موضوع اصلی این نمایشگاه عفاف و حجاب و نوع پوشش ایرانی اسلامی و رعایت فرهنگ عامه ایران و طرح نور است.


 وی ادامه داد: حوادث اخیر و حمایت دانشجویان آمریکا از مردم مظلوم غزه و حمایت از مردم مظلوم غزه و یادآوری رشادت‌های شهدای امنیت و حادثه راسک از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جوکار: مردم اصلح‌ترین افراد را راهی مجلس کنند
  • لبه تیغ
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • هشدار متفاوت به روسای قوا تا کارمان به فاجعه نکشیده!
  • تصویب بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود