Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:48:05 GMT

ارائه ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۳۹۳

ارائه ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

به گزارش خبرگزاری مهر، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با اشاره به ارائه خدمات حقوقی و قضائی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

وی افزود: تهیه، تنظیم اظهارنامه، شکواییه و دادخواست لوایح دفاعیه به منظور ارائه به مراجع قضائی و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت ازجمله اقدامات اداره حقوقی در این مدت زمان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرپنچی با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها در کمیته امداد بر پایه حضور مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد انجام می‌شود، بیان کرد: هم اکنون ۶۷ وکیل نیکوکار در راستای ارائه خدمات حقوقی و قضائی به مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: خدمات حقوقی و قضائی وکلای نیکوکار از طریق دفتر معاضدت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: وکلای دفتر اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد استان تهران در حال حاضر به مدت دو روز در هفته (یکشنبه و سه شنبه) فعالیت می‌کنند.

پرپنچی ادامه داد: همچنین مطابق تفاهمنامه کمیته امداد با مرکز وکلای قوه قضائیه، مددجویان تحت حمایت می‌توانند از خدمات حقوقی و قضائی وکلای این مجموعه نیز بهره مند شوند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت با مراجعه به میدان فردوسی، خیابان انقلاب کوچه یکم علوی، کمیته امداد مرکزی تهران (مناطق ۷،۶ و ۱۱) می‌توانند از خدمات مشاوره و راهنمایی حقوقی بهره مند شوند.

کد خبر 5401269 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان تهران قوه قضاییه شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران پلیس راهور میراث فرهنگی ثبت ملی تصادفات رانندگی سازمان میادین میوه و تره بار آب و هوا کاظم غریب آبادی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شهر تهران کمیته امداد استان تهران مددجویان تحت حمایت خدمات حقوقی و قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جشن توانمندسازی ۴ هزار و ۵۹۸ خانوار تحت حمایت کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره) استان، اظهار داشت: در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) هر روز شاهد تحول بسیار خوب در عرصه‌ خدمت‌رسانی به مستضعفین بودیم.

استاندار همدان با بیان اینکه کمیته امداد امام‌خمینی(ره) از ابتدای تأسیس منشأ اثر در حمایت از قشر کم‌برخوردار بوده است، افزود: اشتغال‌زایی و توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد با روش‌های علمی و نوین باعث افتخار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش‌های کميته امداد امام‌خمینی(ره) افراد بسیاری تحصیلات خود را به سطح عالی رسانده و توانسته‌اند جایگاه اجتماعی و شغلی بسیار خوبی کسب کنند.

دیگر خبرها

  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • جهاد دندانپزشکان در خدمت به کویرنشینان آران وبیدگل
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی