Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@17:16:44 GMT

◄ عبور از رکورد ۱۰ ساله ترانزیت ریلی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۴۸۶

◄ عبور از رکورد ۱۰ ساله ترانزیت ریلی

تین نیوز

عملکرد ۹ ماهه وزارت راه و شهرسازی در بخش ترانزیت ریلی از عبور از رکورد ۱۰ ساله در این بخش حکایت دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وزارت راه و شهرسازی آمار عملکرد ۹ ماهه خود در سال جاری در مدهای مختلف حمل‌ونقل را منتشر کرده است.  عملکرد ۹ ماهه این وزارتخانه در بخش ترانزیت ریلی بر اساس داده‌ها و اطلاعات منتشر شده توسط شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

میزان ترانزیت توسط بخش ریلی در ۹ ماهه سال جارییک میلیون و ۳۹۰ هزار تن است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ( ۴۶۰ هزار تن) ۲۰۲ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بررسی روند ۱۰ ساله ترانزیت ریلی مشخص می‌شود که بیشترین میزان ترانزیت در ۹ ماهه سال ۱۳۹۶ و به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن ثبت شده است. همچنین مقایسه عملکرد ۹ ماهه سال جاری با عملکرد ۹ ماهه سال ۱۳۹۶، افزایش ۱۷ درصدی را نشان می‌دهد. در این بازه، ۹۵۵ دستگاه لکوموتیو و ۲۷ هزار و ۶۰۲ دستگاه واگن باری در کشور فعال بوده که این ارقام نسبت به سال ۹۹ به ترتیب ۰/۱ درصد و ۲ درصد رشد داشته است.

همچنین بررسی عملکرد ۴۲ سال وزارت راه و شهرسازی نشان می‌دهد که از ابتدای انقلاب تا سال ۱۳۹۹، تعداد واگن‌های باری موجود از ۱۲ هزار و ۱۵۰ دستگاه به ۲۶ هزار و ۹۷۸ دستگاه رسیده و رشد ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده است. میزان جابه‌جایی بار نیز از ۷ میلیون تن در سال ۱۳۵۷ به ۵۱ میلیون تن در سال ۱۳۹۹ رسیده و ۷ برابر شده است.

در سال جاری نیز ۵۶۷ دستگاه لکوموتیو باری، ۲۳۷ دستگاه لکوموتیو مانوری و ۲۷ هزار و ۶۰۲ دستگاه واگن باری در کشور فعال بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی تین راه و شهرسازی وزارتخانه بخش ریلی انقلاب وزارت راه و شهرسازی ترانزیت ریلی لکوموتیو باری وزارت راه و شهرسازی عملکرد ۹ ماهه ترانزیت ریلی ۹ ماهه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد

بررسی عملکرد بودجه شرکتهای دولتی نشان میدهد برق حرارتی در یک سال حدود ۲۲ همت ضرر و زیان داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عملکرد بودجه شرکتهای دولتی‌، در سال 1401 سازمان بیمه سلامت، برق منطقهای مازندران، برق منطقه تهران، پشتیبانی امور دام، راه اهن و توانیر 6 شرکتی هستند که کمتر از 5 هزار میلیارد تومان زیان کرده ند.

صدا و سیما در سال مذکور بیش از 5 همت زیان داشته و بانک سپه نزدیک به 8 همت زیان داشته است.

پالایش نفت ابادان نیز نزدیک به 10 همت زیان داشته است.

بررسی عملکرد بودجه شرکتهای دولتی نشان میدهد برق حرارتی در یک سال حدود 22 همت زیان کرده و زیان ده ترین شرکت دولتی در بازه بررسی عمکلرد شرکتهای دولتی در سال 1401 بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج شکسته شد
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور الهلال از میتروویچ
  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • عملکرد فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • راه آهن پاکستان از راه اندازی قطار سافاری خبر داد
  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰