Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:25:58 GMT

راه ارتباطی ۵۰۰ روستا در اردبیل مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۱۴۶۷۲۸

راه ارتباطی ۵۰۰ روستا در اردبیل مسدود است

به گزارش خبرنگار مهر، کمال الدین میرجعفریان عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارتفاع برف در معابر شهری استان اردبیل بیش از ٣۵ سانتی متر و در ارتفاعات بیش از ۶٠ سانتی متر است.

وی به تلاش تمام مأموران راهداری استان در برف روبی جاده‌های استان و راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: همه محورهای مواصلاتی و معابر استان اردبیل با تلاش راهداران باز است و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با بیان اینکه دمای هوا در شب به منفی ١٨ درجه سانتیگراد خواهد رسید افزود: به خاطر سردی هوا و بارش برف شدید آموزش همه مقاطع تحصیلی در اردبیل غیرحضوری خواهد بود.

میرجعفریان استان اردبیل را در محاصره برف و کولاک توصیف کرد و گفت: در حال حاضر راه ارتباطی ۵۰۰ روستا مسدود بوده و تلاش مأموران راهداری برای برف‌روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی استان تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش حضوری دانشگاه‌ها و مدارس تا پایان هفته جاری تعطیل بوده و به صورت غیرحضوری دنبال می‌شود.

کد خبر 5401335

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل استانداری اردبیل بارش برف محورهای مواصلاتی بوشهر بارش برف ویروس کرونا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سیلاب بارش باران ایلام برف و کولاک گرگان شیوع کرونا عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم

در آستانه روز معلم، «زنگ سپاس معلم» در مدارس اردبیل نواخته شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، در آستانه روز معلم، زنگ سپاس معلم در مدارس اردبیل نواخته شده و با حضور استاندار اردبیل از تعدادی معلمان تجلیل شد.

استاندار اردبیل در این مراسم، اظهار داشت: تلاش معلمان در کلاس‌های درس به منظور علم‌آموزی به دانش‌آموزان برای نسل آینده سرنوشت‌ساز است و آینده جامعه و کودکان به مبدأ آموزش‌ها یعنی کلاس‌های درس وابسته بوده و معلمان با دلسوزی در این راه فعالیت می‌کنند.

سید حامد عاملی تصریح کرد: علم و دانش در رشد و شکوفایی جامعه بسیار حائز اهمیت است و باید دانش‌آموزان با تمام توان به علم‌آموزی و استفاده از تجارب معلمان در راستای پیشرفت علمی کشور بپردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: بیش از 60 عنوان برنامه در طول هفته معلم اجرا می‌شود.

کلام‌الله صفری افزود: بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون در اردبیل ایجاد می‌شود و نهضت مدرسه‌سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش‌آموزان و اجرای دقیق طرح رتبه‌بندی معلمان از جمله اقدامات شاخص آموزش و پرورش است.

.

انتهای پیام/131/

دیگر خبرها

  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید
  • تنگنا‌های اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • تنگناهای اقتصادی، ذره‌ای از قداست کار معلمی کم نمی‌کند
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور