Web Analytics Made Easy - Statcounter

از شهاب عزیزی خادم که نظم و اخلاق را خط قرمز فدراسیون در بحث ملی معرفی کرده، یک پرسش ساده داریم؛ خط قرمز فدراسیون در بحث غیر ملی چیست؟

در این که محمدحسین کنعانی زادگان کار اشتباهی انجام داد و طبیعی بود تاوان این اشتباه را بپردازد شکی نیست اما این که رییس فدراسیون فوتبال، بازیکن تیم ملی را سینه دیوار بگذارد و او را تیرباران کند، عجیب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، از حرف های شهاب عزیزی خادم در مراسم بدرقه بانوان ملی پوش بوی خط خوردن نام محمدحسین کنعانی زادگان می آید. هرچند رییس فدراسیون فوتبال هیچ اسمی از این ملی پوش که انتشار یک فایل صوتی برایش دردسرساز شده، نبرد و فقط گفت: «ستاره بی اخلاق به هیچ دردی نمی‌خورد. خط قرمز ما در بحث ملی نظم و اخلاق است و هر کسی در هر جایگاهی نمی‌تواند به این تعهدات عمل کند، تیم ملی را ترک کند، برود.» اما تفسیر و تعبیر این حرف، حذف محمدحسین کنعانی زادگان از اردوی بعدی تیم ملی است.

کنعانی زادگان در اروپا هم بود، خط می خورد

حتی در انگلیس هم اگر یک ملی پوش در اردوی تیم ملی، آن هم در دوره قرنطینه، دختری را به اتوبوس تیم دعوت کند، قطعا بی برو برگرد از تیم ملی خط می خورد اما این که فدراسیون به عنوان متولی فوتبال ملی، از آن ملی پوش خطاکار برای بقیه آینه عبرت بسازد و برای مانور نظم و اخلاق، او را که زمین خورده، لگدمال کند، هیچ کجای دنیا مرسوم نیست. 

بی نظمی برای تیم ملی بد است، برای فدراسیون خوب؟

با این همه، این که اخلاق و نظم سرلوحه فدراسیون باشد اتفاق فرخنده ای است و باید فدراسیون را بابت این رویکرد تحسین کرد اما آیا نظم و اخلاق فقط در تیم ملی کاربرد دارد؟ از شهاب عزیزی خادم یک پرسش ساده داریم؛ حالا که خط قرمز ما در بحث ملی، نظم و اخلاق است، خط قرمز ما در بحث غیر ملی چیست؟ اگر آن جا دیگر نظم و اخلاق مهم نیست که هیچ، اما اگر هست، این که اشکان شاهپوری را با خودتان به جلسه رسمی با کاردار سفارت ایران در امارات ببرید، بی نظمی نیست؟ این که به قول مهرداد سراجی، عضو مستقل هیات رییسه فدراسیون فوتبال، عده ای تحت پوشش مشاور رییس فدراسیون در تمام امور کاری مربوط به دپارتمان ها و کمیته ها دخالت کنند، بی نظمی حساب نمی آید؟ این که به قول احمدرضا براتی دیگر عضو مستقل هیات رییسه فدراسیون، مشاور حقوقی فدراسیون در اموری که به او مربوط نیست، ورود کند، بی نظمی محسوب نمی شود؟

اخلاق فقط باید در تیم ملی رعایت شود؟

رعایت اخلاق هم فقط برای ملی پوشان است؟ این که برخی مدیران ارشد فدراسیون فوتبال با جادوگر ارتباط داشته باشند، اخلاقی است؟ این که کارت یک خبرنگار به دلیل انتقاد صادر نشود، بی اخلاقی نیست؟ این که اطرافیان دستیار و کمک دستیار از طریق یک شماره مجازی در فیلیپین به منتقدین تهمت بزنند و هر چه لیاقت خودشان است به منتقدین نسبت بدهند، بد اخلاقی نیست؟ این که سخنگو به خبرنگار بگوید فلان سوال را از من بپرس تا فلان جواب را بدهم، اخلاقی است؟ این که در جام جهانی فوتسال، متین دیداری و علیرضا حائری و غلامرضا علیخانی و ... روی صندلی ایران بنشینند و کرسی هایی که می توانست در اختیار بزرگان فوتسال ایران زمین قرار بگیرد را اشغال کنند، اخلاقی است؟ این که نایب رییس فدراسیون فوتبال هزینه سفر شهاب عزیزی خادم، غلامرضا علیخانی و عبدالرضا موسوی را از حساب یک شرکت ایرانی، آلمانی بدهد و آن شرکت فاکتور بفرستد و پولش را از فدراسیون بخواهد و آبروی فوتبال ما را ببرد، خیلی اخلاقی است؟ این که حمیدرضا مهرعلی در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال تنها و تنها دو رای بیاورد و از عضویت در هیات رییسه به عنوان کارشناس باز بماند اما رییس فدراسیون فوتبال بدون توجه به رای اعضای مجمع، حکم سرپرستی نایب رییسی اول فدراسیون را به نام رفیقش حمیدرضا مهرعلی بزند، خیلی اخلاقی است؟

نمی شود که رعایت اخلاق و نظم فقط برای تیم ملی خوب باشد؟ اگر رعایت اخلاق مهم است، همه باید رعایتش کنند. اصلا رییس فدراسیون باید این نظم و اخلاق را رعایت کند تا بقیه یاد بگیرند.

 

اخبار داغ 

قتل پدر خانم مجری اخبار ! / المیرا شریفی فاش کرد پیچیده شدن معادلات خط دفاعی استقلال به دست عارف غلامی کشف حجاب مرجانه گلچین + عکس  حمایت یحیی گل محمدی از کنعانی زادگان / عکس بنر هواداران اینتر خطاب به بونوچی: اگر می خواهی پُررو بازی دربیاوری، در بار منتظرت هستیم تعلیق بازی بتیس و سویا از سوی داور دیدار به دلیل اصابت میله پلاستیکی پرتاب شده از سوی تماشاگران به سر بازیکن سویا / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رییس فدراسیون فوتبال شهاب عزیزی خادم کنعانی زادگان نظم و اخلاق تیم ملی خط قرمز بی نظمی ملی پوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله رضا رمضانی در سلسله جلسات انسان اخلاقی در دعای مکارم الاخلاق امام سجاد (ع) با عنوان «قرار معنوی» که در مسجد آفخرا رشت برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما نسبت به صحیفه سجادیه باید یک نگاه تربیتی باشد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه صحیفه سجادیه یک دستگاه تربیتی است، تصریح کرد: وقتی اسلام را مورد مطالعه قرار می‌دهیم می‌بینیم که می‌خواهد انسان را یک انسان اخلاقی تربیت کند.

وی با بیان اینکه انسان اخلاقی به معنای این است که با همگان ارتباطی معنادار و مبنایی دارد، افزود: اخلاقی که در دین مورد تاکید قرار گرفته به تمام ساحت زندگی انسان توجه می‌کند.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه انسان باید خود را تربیت کند و بردبار و خوش اخلاق باشد، اضافه کرد: ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد و در جامعه یک زندگی مومنانه خواهد داشت.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اضافه کرد: در دعای مکارم الاخلاق از خداوند ایمان از نوع کامل آن را درخواست می‌کنیم زیرا اگر ایمان نباشد زندگی بی‌هدف می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسان اخلاقی در زندگی دارای هدف است و زندگی مومنانه جامعه را امن می‌کند، تصریح کرد: وجود برخی مشکلات در جامعه نشان می‌دهد که ایمان به طور کامل در زندگی برخی‌ها وارد نشده است.

وی با بیان اینکه انسان باید اعمال و رفتار خود را محاسبه کند، تصریح کرد: همه امور زندگی را نباید در این دنیا قرار دهیم و نگاه گذری باید نسبت به این حوزه وجود داشته باشیم.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه حیات زندگی انسان در آخرت است و آخرت به اراده خود انسان ساخته می‌شود، افزود: دعا فقط برای خواندن نیست بلکه باید با همان هدف، خود را تربیت کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دعای مکارم الاخلاق دستگاه تربیتی است که انسان در مقام عمل برای امور صالح قرار گرفته است، اظهار کرد: فقر و غنا می‌تواند انسان را به کفر و یا حقیقت ایمان برساند.

کد خبر 6095727

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دعوت شد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان