Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبری رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات دور برگشت این گروه به میزبانی سالن ۶ هزار نفری ارومیه، ابتدا ۲ تیم "مدرن کارگران خراسان شمالی" و "چادر ملو اردکان" به رقابت پرداختند که در پایان نماینده اردکان در سه ست پیاپی به پیروزی دست یافت.

وی گفت: این دیدار را ماندانا مطیعی به عنوان داور نخست و سمیه نبی زاده به عنوان داور دوم قضاوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظر مسابقات گروه ۶ لیگ دسته یک والیبال ادامه داد: در دومین مسابقه روز نخست، تیم "شهرداری ارومیه" مقابل "سریک گنبد" در سه ست پیاپی شکست خورد.

رضایی افزود: رقیه مصطفوی به عنوان داور نخست و شکوفه زنگنه به عنوان داور دوم این دیدار را قضاوت کردند.

دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان در گروه اف با حضور چهار تیم "شهرداری ارومیه"، "چادر ملو اردکان"، "مدرن اردکان" و "سریک گنبد" در حال برگزاریست.

در پایان دور رفت مسابقات این گروه در گنبد، تیم "سریک گنبد" در صدر ایستاد و تیم‌های "چادر ملو اردکان" و "شهرداری ارومیه" دوم و سوم شدند.

تیم‌های "شهرداری ارومیه"، "نوین ارومیه" و "استعدادهای درخشان مهاباد" سه نماینده استان آذربایجان‌غربی در فصل جاری لیگ دسته یک والیبال بانوان هستند.

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان والیبال زنان آذربایجان غربی ارومیه والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان والیبال زنان آذربایجان غربی لیگ والیبال زنان والیبال زنان آذربایجان غربی ارومیه والیبال شهرداری ارومیه عنوان داور لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۱۴۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: هم میهن

دیگر خبرها

  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • (ویدئو) تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ جوانان تهران به خاطر ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت